![]() |
De A-plek
De A-plek is een nog vrij kort geleden 'ontdekt' lekker plekje bij de vrouw. Er zijn vrouwen (zeker niet iedereen) die claimen dat zij door deze plek voldoende bij het vrijen te stimuleren een zogenaamd 'vaginaal orgsasme' kunnen krijgen tijden het neuken.
Zo vind je de A-plek: 1 Maak je vingers nat en laat ze zachtjes in je vagina glijden totdat je de G-plek raakt. 2 Ga verder met je vingers tot de baarmoederhals (het voelt als een beetje bobbelige opening). 3 Precies in het midden tussen je baarmoederhals en je G-plek vind je een gebied dat zacht en bijzonder is: de A-plek. 4 Om die te stimuleren, glijd je met een vinger heen en weer, waarbij je de G-plek gebruikt als grens. Of, voor gevorderden: streel de A-plek en wrijf lichte rondjes over de zijwanden. Vrouwen hier ervaringen mee? En is het ook mogelijk de verschillen qua gevoel die de stimulatie geeft uit te leggen(A-Plek- G-plek- Clitoris)? Heftiger, plaatstelijker, wat dan ook? |
wel ervaring mee, na wat ik weet zijn er nog 3 plekken, het voelt t zelfde als bij de g plek vind ik
|
Die wordt volgens mij ook altijd geraakt als je als vrouw een jongen rijdt. Tenminste dat idee heb ik altijd wel want dat voelt nog veel heftiger en intenser aan dan de g-plek.
|
ik kan met mijn vinger écht niet bij mijn baarmoederhals komen hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geloof dat iedereen wel snapt wat je daarmee bedoelt......... :p
|
Misschien kun je zoiets beter doen met van die speciale lovetools
|
En dit is geen uitsteeksel van de G-spot? Ach, wat boeit het ook, als het maar goed voelt. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gawd, de A plek...die vond ik echt lang voor ik de G plek vond. Het vergt wat meer kracht ja, als jongen kun je dat het beste niet doen als ze ligt, maar voor je staand of zittend, op je gezicht ofzo, is het heel makkelijk.
Het voelt enorm overweldigend en heftig, en je komt er van in de plateaufase voor een gewoon vaginaal of clitoraal orgasme. En na zo'n orgasme maakt een A plek ontploffing de feestvreugde compleet. De ouderwetse piemel stimuleert hem het beste, en dan met name in meisje boven. Dan kun je zelf sturen. |
En ook hier zo'n zielige bijdrage van Zlatani... Jongen, heb je niets beters te doen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
11 cm, hoe weet je dat nou weer? |
Citaat:
Oh... ik word nu echt gemeen of niet? Maar goed dat ik een weekje op vakantie ga, hebben jullie ff geen last meer van me. Mijn excuses. Bye bye! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Elf? Ben je mal, daar kun je twintig in kwijt hoor, als je goed bent opgewarmd.
|
god... hoelang zal het duren voor ze het hele alfabet ontdenkt hebben?
|
Citaat:
normaal is 't acht :bloos: :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb vingers. Goed, ze zijn lang, maar niet zo lang :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |