![]() |
1492: Conquest of Paradise
Vrijdag 16 juli om 22:00 op Net 5.
Heeft iemand deze film wel eens gezien? Het voorstukje zag er wel goed uit vond ik... Ik weet nog dat ik de soundtrack heel fascinerend vond toen die film in de bioscoop draaide :o |
ik heb hem ooit eens gezien en toen was ik onder de indruk van de film èn de soundtrack, maar dat is echt al weer een hèle tijd geleden..
ga hem nu wel weer kijken, om te zien wat ik er nu van vind :) |
ik zag een stukje van het voorstukje op tv, leek me wel een koele film. Ik ga wel kijken of opnemen, denk het laatste :)
|
Ik heb de film nog niet gezien, ken alleen de soundtrack en die is mooi <3 ga de film zeker kijken morgen.
|
Ik ga hem opnemen (y) Want ik kijk liever naar die film met Johnny Depp en Winona Rider :o
|
Voor combinatie Scott-Depardieu viel hij zwaar tegen.
Er zat trouwens wel een groot verschil (1992- 1995/6) tussen de bioscoop release en dat de soundtrack een hit werd. |
hmmm hmmm hmhm hmmmmmm hmmmm hmhmhmhmhmmmmm
*neuriet liedje* maar ik heb m nooit gzien fzo |
De muziek lijkt mij interessanter dan de film.....echt geweldig en supermooi....
|
Citaat:
maar die heb ik op dvd, dus die ga ik niet kijken :) |
Citaat:
|
de muziek is echt geweldig
vangelis! :cool: (y) verder is de film ook vet, alleen toen ik hem voor het eerst zag was ik iets van 8 ofzo? dus toen was t nogal bloederig geloof ik :D |
nou, was toch wel een aardige film vond ik. maar zo zie je maar weer dat die hele columbus verzonnen kan zijn...
|
Goeie muziek, interessant onderwerp, leuk voorstukje... Dus ik vol verwachting kijken. En ik vond het absoluut niets :s Halverwege was ik vanalles aan 't doen; bellen, forummen, lezen.... Maar de film stond alleen nog op de achtergrond aan. 't Kon me dus echt niet boeien en op Onzin waren er meer die daar last van hadden; hier ook?
|
Ja hoor, vergeten..
|
zijn er nog meer van die heftige nummers als Conquest of Paradise.. geniaal nummer gewoon
Carl Orff - Oh Fortuna is er ook zo een! |
Citaat:
|
ik denk ik maak geen nieuw onderwerp aan, maar ga ff zoeken (voor de verandering) en hier past m'n post goed tussen..
|
zo'n up is niet nodig idd..
en als je bepaalde nummers zoekt, kun je sowieso beter op Muziek terecht :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |