![]() |
Zonnezoenen
Voel jullie gras je aaien
Hoor de madeliefjes wiegen in de wind Als zonnestralen naar je voeten graaien Als haar liefde je bemint Voel het gloeien van je huid Hoor de golven zachtjes zingen Als haar tanden bloot naar je lachen als je haar voelt bij kleine dingen Voel het stille zoemen van haar haar Hoor de aanraking van haar hand Als zij lieve zonnezoenen naar je blaast Als je zoete zomerzotheid je overmant |
Oh! wat een heerlijk zomers gedicht, wat een geweldige allititeratie en niet te vergeten hoe geweldig je met woorden speelt. Zonnezoenen hmm :)
|
(y) Je haalt de woorden uit m'n mond.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dankje:) |
prachtig taalgebruik!
vind alleen de herhalingen niet zo lekker.... het beginnen met alsmaar "als" komt niet mooi over bij mij. maargoed, dat neemt niet weg dat je me ermee raakt, nou krijg ik helemaal heimwee naar de zon ! :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was net een beetje een gedichtje aan het schrijven over zomer, toen ik jou gedicht las. En dat was eigenlijk veel en veel mooier :D |
Citaat:
|
_0_
|
Heel mooi, ik hou van zomeradoraties...
alleen word ik een beetje misselijk van het woord "Madeliefjes"....getver ontzettend nichterige planten dat t zijn... Maar goed...verder issie lekker!:) Tataa! |
Mja, gewoon een hartstikke leuk gedicht! Eigenlijk heb ik er niets op aan te merken, het is gewoon goed geschreven, leest heerlijk weg en is harstikke vrolijk.
Ik deel de mening van Halogeen :). |
Citaat:
|
Citaat:
Laten we samen gaan schrijven :D :p |
Vooral de laatste strofe vind ik mooi, de eerste vind ik een beetje cliché, komt denk ik door die laatste regel, en doordat madeliefjes inderdaad nichtenbloemen zijn :o .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |