![]() |
http://nitek.partybox.be/acidinvasion.jpg
first of all: 't is nog niet af... ben met aantal zaken nog niet helemaal tevreden, e.d. maar ik wou graag wat suggesties/commentaar/kritiek ontvangen... :edit: waarom loopt fotosoep met me te fucken?? damnit.. hij draaide altijd normaal en soepel, en nu moet ie soms een halve minuut nadenken als ik op ctrl-a druk om alles te selecteren... en dat flikt ie nou al een tijdje achter elkaar, zelfs met kleine gifjes van 100x100 px. :mad: .. ff frustratie dr uit :edit: |
heej ik vind hem heel indrukwekkend, vooral dat witte om die uh "ruimtedingessen" heen is heel mooi, dat laat het wat opvallen. dat de aarde maar half te zien is was eerst een beetje verwarrend, maar kvind hem verder(y)
|
Citaat:
http://membres.lycos.fr/bledgroove/Tb303.gif |
die halve aarde klopt niet echt want op de plaats waar de aarde bedakt is met schaduw staan sterren dus da klopt nie egt voor de rest best mooi
|
Citaat:
Oh jee, wat zijn we weer lekker vaag bezig vandaag. :p Mooi gemaakt trouwens. :) |
je hebt weer gelijk zag t ff niet...
|
Citaat:
je hebt ze een soort in een rondje gebogen? |
Citaat:
Citaat:
|
doop!
|
Hehe, cool :) netjes..
Ik weet niet waarom.. maar op een een of andere manier mis ik blauw :D zie maar wat je met die info doet.. hehe :) oh, en btw, Roland roelt :) K heb zelf n Roland MC303 :) |
Citaat:
Citaat:
(MC505 is btw ook errug vet :D) |
belichting van de ufo's is niet zo mooi, overbelicht en de texture bij de voorste is te blurry.
|
LOL, :)
kwou net zeggen zijn die "ruimtedingessen" mp3-spelers ofzo toen ik las wat t was. :) ik neem aan dat t voor fans van die apparaten wel een meesterlijk plaatje moet zijn. ik zie btw een lichte streep vlak onder de aarde :/ |
hehe ik ben duidelijk geen kenner :D
|
ik dacht ook dat het ufo's waren :D
kvinnum verder niet zo, t idee vnnik niet echt leuk, tis nie echt men smaak ofzow dr zit alleen een streep onder de aarde kvinnum wel knap gemaakt enzow, kzou t zelf niet zo kunnen :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |