![]() |
[MP3] Nieuwe Playroll herrie
maar zouden jullie dit mp3tje willen checken ?
Is een live-sessie-opnames van Playroll. Thanks alvast :) http://www.playroll.net/playroll_-_nieuwe_herrie.mp3 www.playroll.net |
Uhm, mijn smaak nie zo :D
|
nee, ik vind het helemaal niks!
ik stel het ook niet op prijs dat je het hier neerzet en niet op ARTistiek! hè? wat? Moet ik mn bek houden en gewoon gaan luisteren?...goed plan, doen we! :p |
Oja FUCK
haha, helemaal vergeten Angela, wil je 'm naar Artistiek verplaatsen, sorry voor de overlast! |
Hey, gaaf, nieuw Playroll materiaal!
Ron forceert z'n stem nog wel op behoorlijke punten zeg :s , en het schreeuwen gaat 'm ook niet echt goed af. Maar over het algemeen wel een aardig nummer. Wannere shizzle van de Nootingang opnames? Is het bevallen? Want met DF willen we misschien drums en vocals daar tracken voor onze demo |
Citaat:
over het nummer: ik heb wel es beter van jullie gehoord, maar dit kan ook prima in mn pleelist...klinkt koel :) |
Citaat:
dit is Nootingang-opname, alles live in één keer erop, 't was puur dat 't op band stond. Maar voor goede kwaliteit kan je daar zeker terecht, dit was echt een vlug-vlug opname... |
Citaat:
morgen zal ik ook luisteren als ik er aan denk :) |
ik moet zeggen, ik vind het prima klinken, lekker veel afwisseling in het nummer, ik hoor alles goed enzo, de zang kan ietsje beter, maar dat zal wel komen omdat het een live sessie was.
keep it up :) |
moge er geen misverstand ontstaan, het zijn VIER nummers :)
en thanks! (y) |
Citaat:
|
nee, maar omdat je zei "veel afwisseling in 't nummer" ;)
|
heb em nog niet geluisterd maar betekent dat niet dat je nummers teveel op elkaar lijken?
|
Nee, wees niet bang, die tijd hebben we volgens mij wel zo'n beetje gehad...
|
ik ben fan (y)
|
ehm..wie heeft er met de versnel/vertraag knop staan spelen? ERG jammer.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vond et wel redelijk klinken, maar niet mijn smaak. |
http://www.playroll.net/ron.jpg
Wat heeft Ron met zijn haar gedaan? http://www.playroll.net/bart.jpg Wanneer keert de snor terug op de bovenlip van de Snor? http://www.playroll.net/martin.jpg ... In ieder geval, MP3 gedownload, zal het vanavond eens een luisterbeurt geven, ben benieuwd. |
Citaat:
|
Citaat:
Goed, MP3: Laatste lied is best vet, de rest wel aardig. |
Citaat:
|
stemcontrole kan wel wat beter :|
brug vind ik wel cool |
|
De stukjes appart lijken me vrij saai. Maar als ze elkaar op 1 of andere manier weten op te volgen zoals in dit geval (onopzettelijk, maar ja) vind ik het vrij ok.
|
anders maar wel weer :cool:
|
De eerste van de 2 vink niet zo... ik vind persoonlijk dat ron z'n stem daar niet bij past...
De 2e vind ik wel cool (y) tof nr |
1e vind ik niet zo, 2e is vet (y)
|
Citaat:
Citaat:
|
hij was sarcastisch met die eerste post ;)
|
<3 klinkt heel leuk.
|
Kijk de volgende keer ff of je bij het juiste forum zit..
|
Citaat:
|
Citaat:
En hey, Mea Culpa ik dacht dat je alleen van DMX(girl) hield ? ;) Tof man! :) |
Citaat:
DMX luister ik overigens nooit meer, andere hip-hop nog wel. |
als je maar plezier hebt toch?
|
leuk :D :D :D
hoe heb je dat gedaan dat als je die link aanklikt je meteen muziek krijgt? ;) ( moet je er wel ff bij zetten want mijn boxen stonden nog uit :bloos: |
Citaat:
Oh en kijk of je het wat.. hoe ga ik dit omschrijven.. "spelen voor het eerst, op de schoolfuif"-gevoel uit de vocals kan halen (misschien komt dit door de manier van opnemen, hoewel ik eigenlijk denk dat jullie wel in een studio zaten dus het hoeft daar ook niet aan te liggen) + het engels wat engelser maken. Maar dit kan ook gewoon aan mij liggen qua smaak in vocals. All in all, goed nummer. |
hoe bedoel je dat schoolfuif-gebeuren ?
dit zijn puur proefopnames voor een platenmaatschappij die onze -niet eerder opgenomen- songs op cd wilden hebben om te kunnen oordelen over al ons materiaal. Het is niet voor een demo dus ofzo. Anyway, klopt, de stemcontrole gaat niet helemaal lekker hier en daar, kwam ook enigzins omdat Ron last van zenuwen had misschien, maar hij heeft er opzich wel vaker last van ;) Thanks in ieder geval! |
Normaal niet mijn ding, maar ik vind het best ok. Als die zanger zijn zelfvertrouwen nu nog vind zit het wel goed.
Opnamekwaliteit is wel nogal weak. |
die nieuwe shit is vet, klinkt... serieuzer ofzo (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |