![]() |
2-11: Therion + 3 supports, 013
:cool:
|
En wie zijn de 3 suports? Prijs?
|
Supports nog onbekend, prijs 19 + 3,30 servicekosten.
|
Oh, dat is wel leuk, jammer dat het dan weer op een dinsdag is en tilburg zo'n pokkestuk reizen is. (n)
|
Maar voor mij is het vlakbij.
Na, na, na. |
Therion is opzich wel tof, al wacht ik eerst de support-acts af :cool:
|
Inderdaad eerst ff kijken wie er nog meer komen.
|
waarom trouwens in hemelsnaam 3 support-acts? :confused:
|
Misschien speelt Therion maar een half uur.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
damn! waarom moeten leuke bands toch altijd zo ver weg optreden!!
maar ja.. heb toch al geen geld meer. |
therion (n)
|
Zou ze wel eens willen zien, maar dan zit ik in Groningen. beetje ver weg (n)
|
Is het toevallig bekend of ze ook extra muzikanten (in de zin van violisten enz.) en een koor meenemen of dat ze alles van band spelen?
Als het met orkest/koor is ga ik wel. En sleep ik m'n moeder mee, die heeft ooit beloofd mee te gaan (en heb ik gelijk weer vervoer). |
Citaat:
|
Ik neem aan dat er wel wat extra muzikanten bij zullen zijn ja...
|
Citaat:
Nu eerst ff wachten op de supports. Plzzzz laat het Dragonforce zijn :P Maar dat past er helaas niet echt bij de soort muziek :( |
idd cool :cool:
na graspop zou ik ze best nog wel een keer willen zien (y) |
Haha, wat is therion toch een ruk band.
|
Op graspop waren ze ruk, maar ik wil ze wel zien in de 013, eens even kijken of het dan een stuk beter klinkt en aangezien ze meestal voor een zalentournee wel het nodige uit de kast trekken ben ik erg benieuwd.
|
2 support acts bekend, namelijk Tristania en Trail Of Tears
|
Citaat:
de real - homeaux muziek onder de 'metal' (dus niet à la manowar) |
Ze gaan maar 3 nummers spelen van de 2 nieuwe albums ofzo, de rest van ouder werk. Hopelijk Wings of the Hydra, wat natuurlijk een geweldig bruut nummer is!
|
Citaat:
Aldus Christian op 16 juli jl. |
Citaat:
kvind ook lang niet alles gaaf van ze, maar die laatste cd (jaja zijn er 2) en Vovin heersen hehe |
Citaat:
Tristania will be touring with Therion this autumn, visiting Poland, Germany, Czech Rep., Belgium, France, Holland, Austria, Slovenia, Hungaria, Italy, Switzerland, England and Spain. Trail of Tears will be support band on tour. Check back later this week for full schedule with venues. More information to follow. |
Gare bands, maar ach.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |