![]() |
Wat is de hardste mosh die jij gebracht hebt?
Bij mij was het met een hamer (!!!) op de ijsco's in de zak.
|
:confused:
|
Eentje waarmee je iemand als het moest een gat mee in zn kop kon gooien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Die was helaas dan wel perongeluk onder de hamer :( maar we hadden wel ijs! |
Citaat:
|
10-06-'02
WITHIN TEMPTATION Local scene: star, syked 0 joh, echt niet down met de vegans maar wel 'mother earth' en dat is wel een beetje sXe. goeie barbecue, lekker bier, beterze chicks voor de gangbang after show weet je. ook nog koffie gehad (y) Band: Chaos joh, die lui moshen en knuckledust aan iedereen die er syked bij was. Scenepoints aan die man op de zang!!! situatie: Ik had ruzie met de kids die hun edge gewoon gedropt hadden aan alles joh, dat kon ik zo zien, zo ben ik wel mosh: dus ik de mosh aan die lui brengen, heel veel bier aan de kant en ingenomen voor nog betere mosh. toen had ik nog de morfine zodat ik profesionele shit kon fratsen back flips, windmils backflipz combo, 3 wijve geslage, 2 wijve een kick gedaan, 3 keer down gegaan, maar toen had ik nog een wijf in de baarmoeder gekicked en ging alles weer syked |
zo hee kon jij profesionele shit fratsen? :rolleyes:
hoe was de gangbang after show...? |
oh zo
|
Citaat:
|
Citaat:
lang geleden dat ik zo'n verhaal heb gelezen. :cool: |
Citaat:
jij hebt veel meegemaakt in je 12jarige leven :o |
Bij een optreden van mijn oude band heb ik wel een paar mensen met blauwe ogen en mensen die redelijk moeilijk liepen gezien
|
Citaat:
Spot er maar mee. Hij weet wel wat moshen is. |
Citaat:
|
Mijn hardste mosh was toen ik 2 was, in m'n kinder stoel zat en geen ijs kreeg.
Wat er precies gebeurde mag ik niet zeggen, maar in het Eindhovens Dagblad van 4 november 1987 staat het uitgebreid omschreven. Wat een mosh, ik had m'n edge toen nog. |
Ik was te wild voor de couffeusse of hoe je dat ding ook noemt. Dus ik denk dat dat mijn hardste mosh was.
|
hardste mosh was VOOR de Neurotic Swingers show toen 2 fopnegers me van mijn portemonee wilden beroven. 1 knockout met een bloedneus, ander voelde zen ballen in zen keel.
|
ik heb gehoord dat ik harder mosh dan een verdrinkende kat ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
brin9 t3h m05h!!11
|
Toen ik aan het infuus lag (Circum sici), waren ze gedwongen om de naald eruit te halen, omdat ik zo lag te moshen. Zo kreeg ik geen verdoving.
|
toen ik en mevrouw kaktus aan het liefdesworstelen waren
|
Die heette toch mevrouw Stemband?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
-Uyteraardt. |
Mijn hardste mosh was toen ik 4 was
Ik had mn duim tussen de deur van de tractor van mn vader gehad. Dus ik had een pees van mn duim in 2en liggen. een poosje erna moesten de hechtingen eruit. Ik werd bang en hyper, en schopte de dokter in z'n kloten :D. We hebben toen ook een andere dokter moeten zoeken, hoe wat en waarom precies weet ik ook niet. Schijnt dat ie wat had gezegt over mn opvoeding, aangezien ik voor een 4 jarige een behoorlijk vulgaire vocabulair had :o |
Gisteren heb ik in de brandende zon een blok beton met een hamer en beitel in stukken gehakt. Scene cred!
|
toen ik net geborne was wouden ze me niet laten gaan uit het ziekenhuis tot ik gemoshed had. maar ja ik wouy toen dus helemaal niet moshen dus hebben ze daar 2 dagen zitten wachten tot ik begon te moshen. na 2 dagen deed ik het nog niet dus lieten ze me naar huis gaan en daare zou de huisarts dan moeten tjekken of ik wel goed de mosh bracht. nou hij heeft het geweten hoor. zodra die boven me stond begon ik te moshen en ik piste hem ook nog eens in zijn face(y)
|
euhm, ooit eens gehad dat ik een snee van drie centimeter in mijn lip had. dus mijn lip hing er zo'n beetje half bij, paar hechtingen en nu nog een groot litteken ( drie centimeter lijkt weinig maar t was best een flinke jaap.)
|
Citaat:
Edit: Daarna kwam de zuster ook nog even vragen hoe ik me voelde. Die was ook niet meer terug gekomen..:D |
elke show, standaard ;)
het hardst los gegaan op AN en reaching forward shows... |
Ik moshte zo hard de vagina van m'n moeder uit dat ik mezelf niet meer kon houden en zo met m'n kop op de grond flikkerde (y)
|
ik mosh niet, ik bang me hoofd
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26. |