![]() |
Spacecake
Hoeveel gram en wat voor soort wiet/ hasj gebruiken jullie voor spacecake?
Ik ben zelf een redelijk ervaren (joint) roker, maar er doen nog 3 andere mee die niet zoveel ervaring hebben. |
soort: eh.. goede.
aantal gram: meestal zo'n 10gr. per cake, verdeeld over 10 plakjes. Als een plakje niet genoeg is, neem je (nadat het eerste plakje is ingeslagen ;)) gewoon nog een plakje. 1 of 2 gram p.p. is meestal wel genoeg opzich de nodige joints kunnen ook nog gedraaid worden uiteraard :) |
ca 10 gram ja
|
of je koopt het gewoon in de shop (y)
|
of niet (y)
|
over 'niet genoeg': Het duurt echt zeker 1,5 uur voordat je het ook maar begint te merken, dus pas daar mee op (Y)
Soort. Skunk Mix. vind ik |
|
hebben jullie (jullie= genen met antwoorden van 10 gr. enz.) wel eens echte space cake gegeten? nou zo ver ik weet gooien wij er altijd rond de 100 gr. in ligt er ook aan met hoeveel man enz. maar wij bouwen er vaak 1 met 100 gr. of meer maar je moet wle rustig je cakeje opeten jongen :p verdeel een plakje over 2 uur als je dan nog nix voelt neem je er nog een en zelfde verhaal, oja bij die 100 gram zit trouwens ook knipafval enz. (alles waar thc aan zit) we maken wietboter en dan gooie we nog wa wiet in de cake zelf. probbeer t eens is altijd toppie (y) :) :cool:
|
Citaat:
|
100 Gram klinkt nou wel heel leuk, maar er zit echt wel verschil in 100 gram matige buitenwiet van een of andere handige Frans en 10 gram topkwaliteit wiet en hasj uit de koffieshop.
|
Citaat:
|
Citaat:
Aan 25 gr knipafval met een man of 8 heb je echt wel genoeg. Ten minste ik ben dan aardig van de kaart |
Citaat:
|
100 gram is belachelijk.. ik at het de eerste keer toen mijn zusje er een had gebakken met 4 gram hasj en merkte het heel aardig.
|
Citaat:
|
Citaat:
...sommige mensen willen ook dat hun cakeje een beetje lekker smaakt dan kan je beter niet van die zooi erin stoppen... Offtopic: jou sig is een grapje right? ...as in, die taalfout is de bedoeling.. |
Een spacecake eet je toch niet om de smaak :)
|
Citaat:
|
idd
kwaliteit boven kwantiteit :) |
Wij hebben een keer spacecake gebakken. Zat de ene helf wel wiet in ( gram of 10,12) en de andere helt niet. ik weet niet meer wat voor wiet het was maar het sloeg na ongeveer 20 minuten in. En goed ook :D.
|
Nou....
Heel erg bedankt voor alle tips!! Maar t leek me teveel werk.. dus we hebben t maar opgerookt! HAHAHAH! |
een drugsdealer ging trouwen, vrienden van mij gingen voor zijn feest een spacecake bakken met 60 gram weed (!!!!!!!!) en hebben dat ding vervolgens zo verneukt dat ie niet eetbaar was. Het was geen probleem zei de goede man :D :D :D
|
Citaat:
Alsnog helemaal opgegaan. Dus 'niet eetbaar' is ook een relatief begrip ;) Maar goed, die ker0l met z'n 100 gram geloof ik niet. Of hij heeft vreselijke kutwiet, of 't is een poser die de boel bij elkaar verzint, of ze hebben met 50 man zitten eten van één dom spacetaartje. Allemaal niet echt jofel naar mijn mening ;) |
Citaat:
|
zozo... 100 gram, shopwiet?
Prijzig cakeje, ik schat zo tussen de 500 en 800 euro? haha! |
Citaat:
|
Citaat:
Niet elke wiet is even duur per gram. But then again, voor 500 euro in een cake? Lijkt me stug. Kun je beter gewoon oproken, of een andere hobby zoeken. |
Citaat:
|
oke, heel simpel spacecake, deze hebben wij gemaakt toen we een cake maakten en op het laatste moment besloten dat het dan ook maar een spacecake moest worden :D
cakebeslag volgens verpakking steelpannetje hoeveelheid wiet die je erin wil hebben (Hoeft niet heel veel te zijn, kan ook beetje blaadjesshit) boter suiker beetje gevoel voor koken pannetje op middelhoog vuur, wiet er in, verhitten tot je de wiet ruikt, dan een beetje boter er bij, als dit is gesmolten de suiker er bij. steeds een klein beetje suiker, dan carameliseer je de boel en dan kan je dit in een ondiep geultje in de cake doen. de caramel zakt naar beneden, dus je hebt het ook door de hele plak heen zitten. ik werd van 1 plakje vet leip |
hoe lang is een spacecake eigenlijk houdbaar/eetbaar?
in mijn 'buitenland en wiet' topic heb ik van veel mensen het advies gekregen geen wiet mee te nemen. als ik dan een spacecake bak kan ik het dan wel meenemen, en hoe lang is het houdbaar? |
wiet is wiet of het nou in een cake zit of niet :cool:
eh nee dus en een spacecake is lang genoeg houdbaar owja. ik zou gewoon wiet meenemen, heb je tenminste een fijne vakantie! (imho) |
dus een spacecake ruikt hetzelfde als gewone wiet?
|
Citaat:
|
helemaal offtopic: een meisje uit mijn klas had eens voor haar verjaardag spacecake mee! (y) En het was alleen voor de coole kerels :cool:
|
Citaat:
|
^:D
*pats* |
wahahaha sommige mensen geloven het (zou idd kunnen als je wiet heb met 1 % thc :cool: :p :D ) en sommige mensen gaan er ook hard op in (ook altijd leuk die mensen hebben echt niks beters te doen) en dan nog de leukste is er ook nog een of andere domme knuppel die vraagt zich af of ik mijn onderschrift (om het op zn hollands te zegge) meen! wahahahahaha :D :D :D :D sorry maarre wat denk jezelf? :cool:
LOSER!! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
haha haha ha ha h a zucht... |
1 kg weed
10 gram bloem 2 eieren 10 ml Waterstofcyanide (zeer giftig) 120 ml geconcentreerd salpeterzuur (12 molair dus) .... en mss ook wa suiker, voor moest het te zuur smake en als ge dan nog niet doodvalt!! dan wee'k het ook ni meer |
Citaat:
|
wat een grapjassen hier zeg.
Als ik nou 5 gram in een tulband doe, en iedereen eet een kwart tulband, dan is dat wel genoeg dus? |
mits je het gelijk verdeelt :)
|
Citaat:
|
je hebt ook van die kwakbollen die dat niet doen.
|
haha ik heb nog een hele zak eigen kweek gevonden. ga er een paar goedgevulde cakes van bakken (y)
|
Zeg, weet iemand waar ik in Eindhoven een plak spacecake kan kopen?
|
de Pink... eigenlijk wel iedere coffeeshop, gewoon naar vragen.
|
Citaat:
|
spacecake mag niet in de shop verkocht worden officieel, want je kunt de dosering niet precies bepalen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04. |