![]() |
Harvest Moon
Ik heb vandaag dus Harvest Moon : A Wonderfull Live gekocht voor de GayCube.
En man is dat een vaag spel zeg. Bomen laten groeien werkt niet, zaadjes planten gaat moeizaam en....me koe is dood :(. |
:nono: Die koe had je moeten verkopen voor 3 bonen
Misschien dat er wat handige tips op www.gamefaqs.com staan? |
Vriendelijk bedankt (y).
|
Citaat:
|
Je kan hem toch nog ruilen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Je koe niet buiten laten staan, Investeer vooral in bomen en dieren (vooral kippen in het begin) omdat je nu nog bijna niks verdient met zaden. Ohjah word vriendjes met daryl ;) als je goed bevriend word met 'm krijg je de seedmaker waarmee je je crops dus omkan zetten naar zaad en die dus weer kan planten of verkopen. [Edit] Begin een nieuw spel waar je koe nog leeft ^_^ |
Citaat:
|
En dan nog iets waar ik niet uit kom!
Me poppetje heeft onwijze honger ! Drinken en slapen helpt haast niet...hoe kom ik aan eten? ik heb al zaadjes geplant en die geef ik netjes water enz.. >>>Help Me Plz<<< |
Harvest Moon, is dat niet dat oude SNES spel waarbij je als suffe boer moet zien rond te komen van een moestuintje en wat koeien?
|
Citaat:
|
Citaat:
De nieuwste om precies te zijn. Addictive as hell. |
Citaat:
|
Op de gba zuigt het volgens mij best wel :)
|
W8 op opvolger van Zelda The wind waker en Paper mario 2 :D :D lijkt me pas vet!
|
Harvest moon lijkt me trouwens ook wel geinig maar voor de prijs van 59,95 wacht ik er liever mee...
|
Bestaat het ook voor op de pc?
|
Citaat:
|
Citaat:
En het is ook echt geniaal leuk om te spelen. En zélfs de gba versie is cool. |
Hij kost trouwens maar 40 euro bij intertoys (y).
(vandaag gekocht :cool: ) |
Oh, hip, morgen even halen maar. :cool: Ben vanaf zondag een week alleen thuis, heb ik wat om me mee te vermaken. :cool:
|
Citaat:
|
Niet kunnen vinden in de intertoys hier in de buurt. Echt zo'n sloeber intertoys met amper gamecube spellen. :nono:
|
Citaat:
|
Hij is ook onwijs slecht leverbaar, gcshop.nl en dimensionplus hebben hem tijdelijk niet leverbaar. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem ook, vanavond maar eens beetje de boer spelen. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:00. |