![]() |
vraagje over universiteit Utrecht
Ik ga psychologie studeren aan de universiteit Utrecht. Mijn rooster zal pas eind deze maand bekend worden, maar ik wil graag alvast een idee hebben over de tijden. Deze vraag is vooral voor de mensen die daar psychologie studeren: hoe is jullie rooster de afgelopen jaren geweest? Ik hoop dat ik dan wat meer weet over mijn rooster. Hoeveel uur per week hadden jullie les?
|
*vraagt zich exact hetzelfde af*
Staat hier niet ook iets over in de studiegids? (die ik trouwens nog steeds een keer moet gaan halen in utrecht :bloos: ) |
zijn op dit moment 540 vooraanmeldingen voor psycho in utrecht :eek: :eek: hell !!!!
dus ik hoop dat er toch iemand komt om je uit je problemen te helpen |
Ik heb even op de site van uu gekeken. Jammer, geen tijden te vinden bij de meeste vakken. Wat ik wel kon vinden was:
Het programma in het eerste studiejaar: Semester 1 -Inleiding in de Psychologie: Overzicht en Geschiedenis -Methoden en Statistiek 1 voor Psychologen -Biologische Grondslagen van het Gedrag -Methoden en Statistiek 2 voor Psychologen ------------------------------------------------------------------------- Semester 2 -Functieleer -Ontwikkelingspsychologie -Persoonlijkheidsleer -Sociale Psychologie *In elk van deze vier cursussen wordt een onderzoeksopdracht uitgevoerd die bij de betrokken basis discipline past. Bij Methoden en Statistiek 1 heb je 2 hoorcolleges en 2 practica (hoorcollege duurt 2 à 3 uur). Bij de andere vakken vermoedelijk een college of practicum minder. |
Dank je wel :)
afwachten dan maar... :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:26. |