![]() |
Vakantie...Wat verwacht een meisje
Ik ga van de zomer naar salou.. En het zou best wel eens kunnen dat je daar met een meisje in bed beland.. Wat wordt er dan van je verwacht? verwacht een meisje dat ik haar bef?
|
Dat zal dat meisje zelf het beste weten lijkt mij?
|
Citaat:
|
net zo gebruikelijk asl elke ONS, drank feesten samen naar het hotel, neuken met alles er op en eraan, en weer 's ochtonds afscheid nemen
trouwens je hebt meer kans om een duitser/nederlander/engelse tegen te komen daar dan een spaanse |
Tjah, waarom zou het op vakantie anders zijn dan gewoon thuis? Behalve de temperatuur en de omgeving is er weinig verschil met een 'gewone' one night stand lijkt me.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En als je niet wilt beffen, waarom wil je dan wel sex? Dat hoort er gewoon bijhoor, en niks is vies wat pasgewassen is. Dus als jullie in bed belanden, zorg er dan eerst voor dat jullie samen onder de douche belanden.
|
Tijdens een ONs bef ik niet. Is mij te intiem. Diegene staat voor mij dan nog lang niet zo dicht bij als dat ze minstens moet staan voor ik haar überhaupt wil beffen.
Tijdens een ONs is het bij mij stricktly vrijen en neuken. Als ze mij wil pijpen mag ze, maar maakt mij ook niet uit als dat niet gebeurd. |
rofl
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Ladies, niet vechten...;)
|
Citaat:
|
Citaat:
by the way: ik wil je vakantie niet VERNEUKEN.. maar ik heb mij laten vertellen (nee helaas helaas, ik ben nooit/zou nooit naar Salou) dat de verhouding jongens meisjes zo 1 op 7 is in de tenten waar jij je vleesje wilt halen :D succes drmee! ps: naar de hoeren is goedkoper ;) |
Citaat:
|
Waarschijnlijk verwacht ze een beetje inzet en enthousiasme enzo. Ik weet niet of er meisjes zijn die blindelings gaan verwachten dat hun one night stand ze ook wel beft. Vast wel. Maar vast ook een hoop die dat niet doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, waar je rekening mee moet houden zijn SOA's en uitgeholde grotten (gok ik zo) verder zal hget niet anders zijn. |
:rolleyes: hoe verzinnen sommige het, :( uhm waarschijnlijk merkt ze toch wel dat het je eerste keer is :evil: dus neukuh en dumpuh en tsja als je nou echt een relatie met da meidje heb zeg het dan gewoon. maarre verw8 er niet teveel van want ik verw8 da je maagd terug komt :D :p
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
goed maar wat bedoelde je nu eigenlijk met:"wat weet jij nu van nee zeggen :rolleyes:"? ik snap namelijk niet waar jij dat op baseerd |
Citaat:
|
Citaat:
twas euforie denk ik... ik ben toch maar afgehaakt.. ik en naar Salou gaan... *proest* :D |
Ik verwacht dat (bezopen) types met hun tengels van mij afblijven.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mensen gaan daarheen om te neuken. Als je dat niet wilt kan je beter naar Friesland gaan
|
omg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom zou je naar Salou gaan? Hier zijn toch ook Nederlanders?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
doe wat je niet laten kan en denk vooral niet aan wat zij het liefste heeft, dan gaat het zeker fout.
lol |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*quod erat demonstrandum... :D* |
Citaat:
|
Eehehehehehe ROFL :D Als je een beetje slim bent dan bef je een one night stand niet. Das namelijk niet zo safe :o
Of je moet natuurlijk met zo'n debiel rubberen lapje gaan prutsen. :p |
Lkkr nkn nt btln.
|
Citaat:
Hoelang in een relatie wacht jij daar anders mee dan?.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:04. |