![]() |
aanvragen
ik ben verliefd op een jongen maar hoe vraag ik verkering?hoe doen jullie dat? :(
|
Wat is er mis met: Wil jij verkering met mij?
Ach op 11 jarige leeftijd mag dat nog :D . |
je loopt op het schoolplein naar hem toe (terwijl hij naar het voetbalveld loopt of net terugkomt ofzo) en zegt dan: "hey, ik vind jou leuk, wil je verkering?"
it's as simple as that! good luck |
Formulier in drievoud indienen.
|
Citaat:
je stelt me teleur :D @ evagirlie: als ie alleen staat op em afstappen en zeggen dat je met hem wilt zoenen... waarschijnlijk is hij dan zo overdonderd dat je hem al hebt ingepakt ;) |
Nou, ik vraag me af of jij het wel op je geweten wilt hebben dat een elfjarig meisje naar een jongen toestapt, zichzelf aanbiedt en vervolgens grof gebruikt wordt ;)
|
Citaat:
|
Of schrijf 'm een briefje. Werkt in de basisschool ook nog wel en laat dat door de klas geven.
Of laat je beste vriendin het aan zijn beste vriend vragen. Gebeurt ook nog wel eens. Maar goed... er zelf op afstappen werkt 't beste! |
vriendinnen van mij hebben in de eerste klas ook is briefje geschreven voor mij en aan een jongen gegeven.
volgende dag hing het briefje uitvergroot door de hele school! briefje raad ik dus niet aan (n) |
:D that's so cute...
iig, je moet t gewoon een keer aan m vragen, het beste is als er geen andere mensen in de buurt zijn... weet je trouwens al wat je gaat doen als hij ja zegt?? |
Citaat:
|
Citaat:
lol :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
btw ook inde jongens wc! :p |
Citaat:
|
Citaat:
Het begint dus niet steeds jonger; het is al veel langer aan de gang!:D |
Citaat:
|
Citaat:
Maar op 11 jarige leeftijd is het wel oke :) |
Stuur m een sms, briefje
|
'ik vind je lief'
ik vind dat je dat op alle leeftijden mag zeggen. |
Citaat:
ik had dat geen eens door!!! sorry, was echt niet zo bedoeld :o |
Boeiend, op je 11e betekent verkering dat je tegen al je vriendjes en vriendinnetjes zegt dat je verkering hebt, maar dat je niks met hem/haar onderneemt, niet of nauwelijks met hem/haar praat en hem of haar nauwelijks durft aan te kijken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de film kan niet te laat zijn en je vader of moeder gaat je brengen das niet zo cool denk ik |
Dit topic doet me denken aan mijn eerste huwelijksaanzoek :D (was 8 jaar oud :cool: ) Ondertussen ben ik al gescheiden en heb ik 3 kinderen :p
;) on-topic: Gewoon doen zoals iemand al gezegd heeft. Ga naar hem toe en vraag gewoon: "Wil je met mij verkeren?". Als je dat niet durft vraag je gewoon aan een vriendin om dit te doen. Er zijn 3 uitkomsten: -Hij zegt ja -Hij zegt nee en voor de rest hoor je niets meer over je verzoek -Hij zegt nee en lacht je uit. Na een tijdje weet iedereen ervan waardoor je nog net iets meer uitgelachen wordt. Maar dit is allemaal na +- 5 dagen voorbij en heeft dus weinig effect op je reputatie/populariteit/leven. Weeg maar af of je vriendje het risico waard is ;) (I say: go for it!) |
je maakt wel erg veel mee als 11jarige. boeiende liefde-relatie-seksuele dingen --> zie leraarbestastmij-topic.
maar goed :) weet je wat je moet doen? nee? 1. je topics iets serieuzer over laten komen (als je ze serieus meent) 2. kappen met posten (als je het niet serieus meent, of anders LEUKE topics posten, waar je dubbel van kan liggen) 1. ik zou m niet vragen. maar dat ligt aan jou. en als je het wilt, doe het dan gewoon! want het lijkt mij dat je hem wil vragen, he? nou. weet je wat je dan doet? dan zeg je tegen hem (zoals al eerder gezegd) ik vind je lief, ik hou van je, wil je verkering met me, ik vind je eigenlijk wel heel leuk. weet ik veel. 2. of wacht tot hij je vraagt suc6 iig ;) |
punt 3 bij deel A. vertel ook wat meer, omschrijf beter.
aanvragen, leuk woord trouwens ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:29. |