![]() |
stripspelletjes
hoi allemaal,
ik ben wel benieuwd wie er allemaal al heeft gedaan aan stripspelletjes over internet met cam of gwn in echt met stel vrienden of vriendinnen en wie het wel is wil uit proberen en ben je meisje of jongen? reageer pleez ff op de poll :) |
zooitje vrienden en vriendinnen een kratje bier of 6 en spelen maar, liep alleen een beetje uit de hand :o, zo erg dat de buren de politie hadden gebelt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar goed stoppen met chatten nu :nono: antwoord op je vraag is door mij wel gegeven
|
Tjah, het lijkt me erg leuk om te doen. Wel irl dan. Over internet weet je nooit wie 't nog meer te zien krijgen.
Gewoon met een stel vrienden. En in pokeren ben ik niet vreselijk goed, maar er is vast wel iets anders neem ik aan. |
Citaat:
strip-blackjack strip-bacarat stip-... of strip-yatzee :P |
Nee, nooit eigenlijk.
|
strippoker
|
Citaat:
|
Hoeft van mij niet persee. Alleen als er knappe meisjes aan meedoen. :cool:
|
Ja, wel eens gedaan en ik ben v...
Was op mijn 16e verjaardagsfeestje, met een vriendin en 3 vrienden. Maar die anderen deden het niet zo leuk want die deden heel on-sexy gewoon hun kleren uit en ik was de enige die er nog een soort dansje bij maakte. :( edit: we deden strip-ezelen. |
Ik ben man en ik zie de fun er niet zo van in.
|
nog nooit gedaan en zou het ook nooit willen doen.
ik heb er niet zo'n behoefte aan dat mensen naast mijn eventuele vriend mij (Half)naakt zouden zien. ik zou me er ook absoluut onprettig bij voelen. |
gister nog strippoker gedaan joh :D
|
Citaat:
Zat ik weer verkeerd?.. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Wat is strip-ezelen ? :confused: |
Citaat:
|
maar arP, dit is wel interessant eigenlijk. je zegt dus dat jullie strippoker deden, op een gegeven moment waren er 6 mensen aan het neuken. de buren belden toen de politie. nu heb ik drie vragen voor je:
1. Werd de seks strikt binnen de koppels gehouden of kwam er ook een orgie op gang? 2. Waren jullie naakt toen de politie kwam? 3. Zijn jullie daarna weer doorgegaan? |
Citaat:
ik dacht wie gaat het vragen 1. binnen de koppels. 2. toen ze aanbelden wel, dus dat was: 'momentje' 3. nee was 1. te laat 2. leuk geweest |
Citaat:
|
Citaat:
Wij deden echter een kledingstuk uit in plaats van een letter neerzetten. |
en wat doen jullie eigenlijk als er iemand helemaal naakt is?
moet hij of zei dan opdracht doen of kappen jullie dan of gaan jullie gewoon nog een potje doen? laat het me ff weten dan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
mjah welles gedaan...
|
mensen waar doen jullie het dan eigenlijk dat soort spelletjes??
welke plaats? thuis/camping/tent/enz... |
kunnen leuk wezen die spelletjes,
heb zelf al eens een potje strip boter kaas en eieren gedaan via msn met webcam.. met me schoonzus :eek: gene die verloor moest een kleding stuk uitdoen... en ja we zijn helemaal naakt gegaan :D |
en wat zei je broertje hier van?
:eek: |
Citaat:
|
als je het over msn met cam doet doe je het dan zo maar met iedereen of heb je speciale eisen zoals bijvoorbeeld leeftijd of moet je ze persoonlijk kennen ofzo?
reageer maar weer ;) |
stripschaken en stripmijnenveger 8)
|
Ohkeej schaamverhaaltje:
Alsvolgt Wij gingen met een groep naar Parijs voor een dag, met een bus. In die bus zaten wij. 2 Meisjes 5 jongens. Maar toen begonnen wij dus om 6 uur 'smorgens al met strippokeren. En blijkbaar trokken wij daarbij de aandacht, want er waren 4 meisjes die ons constant aanstaarden. Dus op de terugweg (half 3 snachts), vroegen wij of ze meededen. Het probleem was echter dat de rest van de bus vol met 50 + ers zat en die vonden het niet grappig. :) |
stip yatzee
|
Citaat:
En nee ik heb ze nog nooit gespeeld |
ik heb dat wel es gedaan, zowel in een relatie als voor de fun. ik schaam me niet zo gauw en speel verdomd goed strippoker :evil:
Ka |
Citaat:
|
:eek:
|
Wie mag ik uitnodigen voor een spelletje Bastard 26 ?
|
Wat wordt hier bedoeld met een strip spelletje? Valt truth or dare met de uitkomst dat er gestript wordt ook onder?
Want dat had ik al gedaan, op m'n 12e verjaardagsfeestje, zelfs nog voordat ik goed en wel iets meer had gedaan dan tongzoenen. |
ik heb gestrippokert met drie jongens..
en wie zat er uiteindelijk met al haar kleren nog aan naar 3 uitgekleede jongens te kijken? (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Neeh nix voor mij..
|
hoe werkt poker btw?? :s
|
Citaat:
iemand die weet hoe poker werkt??? tell me :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |