![]() |
[Vraagje] Wat is een VBScript-bestand??
Mijn mp3's zijn nu allemaal VBScript-bestanden en al mijn liedjes zijn nu 12 kb en ik kan ze niet meer luisteren.. Hoe het zo gekomen is weet ik niet maar ik wil het wel weer weg hebben :|
Kan iemand me helpen? |
:eek:
Virus,..scan meteen je pc op virussen!!!!! |
Misschien een prog geinstalleerd wat de extensie mp3 overnam, en na verwijdering deze niet meer goed heeft hersteld?
|
heb ik al gedaan maar hij zegt dat ik er geen heb
|
Citaat:
|
Citaat:
Voorbeeld, mp3's worden niet meer door winamp geopend, maar door dat nieuwe prog. |
Citaat:
De meeste mp3's zijn méér dan 12 kb groot. Een mp3 minden dan 12 kb, heeft een onwijse bagger kwaliteit. Ennuh al haar mp3's zijn nu dus 12 kb. Nee, dit heeft echt te maken met een virus. Welke? dat moet jij ons zeggen, Nothing. In iedergeval al die kleine 12kb mp3's kan je weggooien, dat zijn nu allemaal virussen geworden :( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
http://housecall.trendmicro.com/hous...start_corp.asp |
Laat je pc scannen via een Online Scanner bijvoorbeeld.
|
ja welke van die 2 moet ik nou kiezen?
|
Citaat:
Ze doen allebei hetzelfde. :) |
|
Citaat:
Citaat:
Anyway, de oplossing staat daar ook beschreven. (zal hem toch ff quoten :p) Citaat:
Succes |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hallo
|
ok,..dan kom ik weer aan met een vertaling van die handleiding:
Ook is het verstandig om je virusscanner te laten updaten. |
ik heb al iets anders wat het er waarschijnlijk vanaf heeft gegoooit, en in het engels had ik het ook gekunt alleen weet ik dan nog niet waar alles zit op de pc.. maar mijn bestanden zijn nog wel het zelfde
|
Citaat:
Citaat:
Oftewel je mp3's zijn voorgoed kwijt, tenzij je alles op een cd'tje hebt staan. |
Ik kom weer overal bij
niks is kwijt.. had ineens een kopie van elk nr dat ik had en ik kan ook weer mijn fotobestanden enzo veranderen:) toch nog bedankt!! |
:)
|
Nou, dan heb je onwijs geluk gehad.
Trouwens ff een antwoord op je onderwerp: Een VBSscript is een Script van Visual Basic. Een script bestaat uit allemaal commandos hoe een programma moet reageren. Oftewel als je wilt gaan programeren kan je bv visualbasic gebruiken om een programma te schrijven. |
maar ik programmeer niet..
|
Maar iemand heeft dus die virus wel geprogrammeert.
Een programma die dus al je mp3's dus overschreef. |
|
Citaat:
ff al die vbs torpw weggooien en bij je mp3s de verboren instelling uitzetten en voila daar is je muziek en daarna ff scannen op virri |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:27. |