![]() |
toneelclub
wie zit er hier allemaal op een toneelclub?ik wel kei gezellug!!! :D :D :D
|
Top, ik zit niet op een toneelclub :)
Grim- sjezus, blij kind |
Ik ook :)
|
Ik zit op een theaterschool... als dat ook telt.
|
Ik zat bij een toneelclubje... niet wat ik zocht ik was 17 er zaten kindjes van 13 enzo bij. Wel voorsteling gehad nu mee gekapt.
Ik krijg nu acteerlessen van een caberatier, en ik begin dit seizoen met toneelimprovisatie. |
Op school wel, maar nu zit ik niet meer op school.
|
Jep, ik heb drie jaar Jeugdtheaterschool gedaan. Sinds een jaar mee gestopt en ben nu op zoek naar een toneelvereniging oid in Zwolle.
|
Net gestopt, na 5 jaar jeugdtheaterschool.
|
indigo
hallo allemaal ik zit op de jeugttheaterschool dat vind ik heel erg leuk groetjes rogvis |
toneelacademie, ook goed?
|
Ik volg theatercursussen vanaf de brugklas tot heden.
|
jaaa ik wil het ook gaan deon :p Zijn hier mensen die op een toneel/theater club zitten ergens in amsterdam??? :cool: Hoe is het bij een toneel/theater club?
|
Ik zit ook op 'n toneel-club, afgelopen jaar een voorstelling gehad en dit jaar werken we aan 'De Grote Vriendelijke Reus', van Roald Dahl.. :)
|
Citaat:
|
Ik heb er 4 jaar opgezeten! :) Ga nu een musicalcursus volgen! :)
|
Citaat:
|
ik WIL op toneelles...maar das egt wel duur hej :( :( Groetjes ikke
|
jah, zit ook op toneelclub:D vet leuk. allemaal rare mensen zoals ik;)
|
Ik heb jarenlang op de jeugdtheaterschool gezeten, nu geef ik af en toe zelf een beetje les en ben ik heel actief op het gebied van Cabaret. Ik leef me uit...
|
Citaat:
Ik heb ook 2 jaar in een voorstelling over Roald Dahl gezeten. We deden Sneeuwwitje (maar dan de versie van Dahl), Assepoester (ook Dahl's versie) en de GVR. |
vorig jaar wel gedaan... bij de vorst (maar die ging failliet :()
|
Heb 2 jaar in mijn woonplaats gezeten.
Ga nu in Groningen naar de jeugdtheaterschool. In t voorjaar twee weken NNT :) ^_^ |
Toneelgroep :) wel kei relaxed en lachen.
Hebben met z'n alle een toneelgroep gemaakt en beginnen nu aan ons tweede jaar. :D |
ik ben er net van af. heb er 6 jaar opgezeten.. ik regisseer nu zelf kleine kinderen..
|
Ja hoor, tuurlijk join ik ook mee aan een toneelclub.... very intensief en leuk....Ik moet er alleeen mijn vrije middag aan weggeven ;)
|
Dat is zeker kei gezellig!! :cool: Ik zit er nu niet meer op, maar ik heb vanaf groep 7 tot en met de 4e klas aan toneel gedaan, kben er nu vanaf omdat de groep te jong werd, kzat bij te jongen kinderen... :rolleyes:
|
Citaat:
Anki |
Ik doe mee aan schooltoneel, telt dat ook? :) Is ieg wel gezellig. :P
|
Ja ik zit op toneel - om precies te zijn Improvisatieklas 15-19 jaar :)
|
Ik heb 3 jaar op het jeugdtheater gezeten (eraf gegaan wegens tijdgebrek), heb bij dat theater in 2 voorstellingen gespeeld en op de middelbare school een voorstelling gedaan.
En nu volg ik een opleiding Theatertechniek :D Maar als ik daar mee klaar ben (over anderhalf jaar) en weer tijd heb voor de jeugdtheaterschool.... het mag tot je 26e :p |
Nog nooit op gezeten, maar lijkt me wel heel leuk:)
|
hey, ik ben aan mn 7e jaar bezig op jeugdtheaterschool hofplein uit rotterdam.
tot nu toe erg naar mn zin |
Guilty :p. Al 4 jaar :D Richt me nu vooral op het schrijven.
|
ODI toneelvereniging...sinds paar maanden, begonnen als gastspeler in laatste stuk, nu lid :) en volgende week laste stuk in reprise eenmalig voor Azië
|
Ik zit ook bij een toneelgroep!!! :D :D :D
|
ik ook!!!
we spelen in de allermooiste oude fabriekshal (van breda) en we mogen alles zelf doen en regelen, echt tering gaaf (subsidie forever!) |
Citaat:
|
Ik ben op zoek naar een toneel vereniging oid in twente en omstreken
coen_scheiberlich@hotmail.com voor tips |
ik heb 4 jaar op een jeugdtheaterschool gezeten. en zit nu op de MBO-theaterschool
|
ik zit er ook op een al 4 jaar :p , maar het zijn allemaal kletskousen, en ik kom er af en toe moeilijk tussen, maar wel leuke mesnen hoor :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16. |