![]() |
zit jij/u in een clan?
welke clan zit je? dan ken ik misschein wat mense van dit forum :p
(lijkt me stug) en kunnen we keer funwar doen ofdzo! unreal tournament goty instagib CTF -=]KiK[-s0ak=- http://killerzinkombat.co.uk/ |
ik speel wel ut goty instagib CTF, maar ik zit (nog) niet in een clan en ik heb je ook nog nooit gezien
|
Scoutzknivez CS clan [NoD]
Knappe gozer die mij met scoutzknivez hs kan geven. |
A.E.P clan
day of defeat funclan oh ja en reservesoldaat/veteraan bij -SoA- Medal Of Honor AA: Spearhead. we staan 3e van europa geloof ik in een ladder |
Citaat:
|
|
Ik zit in [sMk], een CS-Clan.
Join ons maar eens op mirc: #[sMk] Mss kunnen we wel een xtje een pcw/offi spelen. Al ben ik de komende weekjes wel ff op vakantie :P. |
Ik zat in de Ban-Me clan :P.
Beetje game's verneuken op SC (StarCraft). Ja ik weet dat dat spel super oud is, maar meer trekt me comp niet. |
Citaat:
|
The Mister Clan (UT2004 TDM)
|
Citaat:
|
|-X-| funclan voor CoD
Verder zit ik niet meer in een clan en ben ik het ook niet meer van plan te doen |
Voor Freelancer zit ik in de Dark Order Clan mn naam daar is:
DrkO_Sheva Bij Fifa [FV]AC Milan |
ik zit niet in een clan
|
Citaat:
houd je mond nou maar voor je jezelf bezeerd |
Zit in een Call Of Duty Clan.
{EF}P0eP ^^ Enduring Freedom www.efclan.nl.nu *klik ook effe op die reclame button aub, wat meer inkomsten :rolleyes: Zit in pas opgerichte Counterstrike clan: =[H.A.C.T]=P0eP Heavy Armed & Camping Tactics, site zijn ze mee bezig. :) |
=Z.T= Zero Tolerance, =Z.T= Kamikaze, Medal of Honor Allied Assault Spearhead clan.
|
Citaat:
|
Dutch Online Clan Socom II ps II
www.dutchonlineclan.nl Momenteel heb ik niet veel tijd speel dus niet vaak me, maar een war vinden de andere gozers wel oke :D |
De Dreij Dreesn (yuris revenge)
alleen het zijn er 4, drees001, drees002, drees003, en drees004 .. ik was eerst nr1 maar nu nr2 |
Citaat:
SolarStorm (#solarstorm @ qnet) (www.solarstorm.nl) Is A.E.P een Nederlandse clan?? |
-Dr. Aep-
ja, we zijn al met zn 3en :D maar dr komen er nog 2 officieel bij binnenkort (Y) |
R.A.T.S. (Real Army Tactics & Simulations), een clan in de maak.
Check: www.ratsonline.tk (Under construction) |
Ik ben de geestelijk vader van de America's Army clan genaamd:
Order of Complete Bastards (of -=OoCB=- in het kort) Ik heb de naam bedacht, maar ik zit niet in de clan zelf. :| en waarom ik er niet in zit weet ik eigenlijk ook niet... |
Citaat:
serieus, kom maar op. Ik speel dat spel meer dan ik slaap. |
Citaat:
is het mogelijk die mij toevallig door te sturen? (via msn ofzow)? want hij is super relaxed:P |
DOW clan ( SoF 2 )
alias: (DOW)skeleton |
Citaat:
|
Citaat:
kan je overal downloaden :> |
Mensen die willen proberen mij te scouten @ pm :cool:
|
BEst Winning Army REunited
|BEWARE| / |BWR| (UT ons) - Medal Of Honor Allied Assault - Medal Of Honor Spearhead - Battlefield 1942 - Vietcong - Call of Duty - Battlefield Vietnam - Unreal Tournament 2004 - Joint Operations Home Page : http://www.clan-beware.nl |
Citaat:
|
Citaat:
kan zelf alleen maar kniven @ sof 2 :o |
Citaat:
|
hmmm reverend :cool: interested.. :D jou een hs geven moet toch niet zo moeilijk zijn ;) :p
want dat is letterlijk wat je zei ;) maarrem wat moet ik me voorstellen bij een scoutzknivez clan? pcw's alleen maar scoutzknivez zover kom ik ook nog wel... maar worden er uberhaupt wel offi's gespeeld op scoutz? :confused: oh ja ben zelf Team-Cygnus CL van de cs-divisie :) |
Citaat:
|
Enkele jaren geleden actief Half-Life TFC, clan Knights of the Round, oftewel KotR. :] Nu speel ik amper games, overigens...
|
Citaat:
We hebben net zelf een simpele site opgezet, een eigen server geregeld (ook een voor ventrilo) waarvandaan we zelf kleine cupjes gaan hosten. #nod.sk @ quakenet www.noobsondrugs.tk |
ik heb de server geadd in favorites ;) kom ik al en toen wel effe kijken ;)
wat is je nick? |
[NoD].Edmeister
|
Citaat:
Zit nu in .KIA., een zeer actieve Joint Ops clan. Kom eens langs bij .KIA. Killzone, ik speel daar onder de naam ketjap. |
Citaat:
|
[T] LiNk [C]
|
Citaat:
We spelen alleen maar scoutzknivez. relyt was overigens de eerste die de fout in ging door mij te onderschatten. Next. :cool: |
Citaat:
maar dan moet ik eerst weer wel ff spelen want ut laatste half jaar speel ik bijna niet meer en als ut dan weer un btje goed gaat roep ik wel ff |
nevermind, het duurt minstens een halfjaar voordat je weer op skill bent
|
Citaat:
"updating steam" |
reverend waar de piieeeeeep ligt die server man :| normaal heb ik ping van 20-30 en op die van jou gewoon 50 tot 80 :|
nee op zo een server kan ik idd geen hs schieten :P kom eerst maar eens met een fatsoenlijke server aanzetten niet zo een goedkoop clanpoint-achtig ding ofzo :o :evil: |
Ik had dezelfde ping als jij, heur :cool:
|
ghehe, je zal geheid beter zijn dan mij, zeker als jij alleeeen maar skoutknivez speelt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |