![]() |
3545
Sinds kort krijg ik telkens Horoscoop smsjes van 3545 waar ik me nooit heb aangemeld.
En er blijkt dat er 1.10euro van mijn btg wordt afgehaald. waar halen die mensen het recht vandaan om dat te doen? Ik voer 3545 in bij google.nl en zie dat meer mensen hier last van hebben. Zij zeggen dat je het beste kan mailen maar de helpdesk maar dat helpt bij mij niet. Ook ASTRO UIT naar 3545 smsen helpt niet. Weten jullie misschien iets wat ik kan doen? Want ik hou zo niet veel btg over. |
Waarschijnlijk heb je een keer gereageerd op een 'spamSMSje', zoals ik het maar even noem.
Tis hardnekkige 'reclame' waar je NOOIT op in moet gaan. Ik hoop dat je er nog vanaf kan komen, zijn al vele uitzendingen van bv. Kassa over geweest.. |
je hebt ooit horoscoop aan gesms'd (heb ik ook ervaring mee) en idd jij d8 dat het gratis was of maar ene paar keer is maar eigleijk hen je een contract afgesloten al met al probeer eens astro off , astro stop enz. ik weet zeker dat een van die dinge het zal stoppe. :D
oja bedank me even ;) :D :evil: |
Ik heb me NOOIT AANGEMELD! En ook nergens op gereageerd.
Als je me niet geloofd kijk maar bij de site van de consumentebond. Zijn meer mensen die er last van hebben. |
Citaat:
Of dat er juridische maatregelen worden genomen? |
Citaat:
|
van de site van de consumentenbond
http://www.consumentenbond.nl/doemee...&threadid=6053 het is dus ASTRO <spatie> UIT edit: ik zie dat je dat al gedaan hebt. Dan weet ik het ook niet. |
Ja hier word ik ook door geteisterd!!
Ik heb me nog nooit aangemeld via een sms dienst ook niet via internet. Ik dacht eerst: ik reageer er maar niet op dan verdienen zij er ook geen geld mee als ik me afmeld. Eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of ik hiervoor heb moeten betalen. Maar goed, na deze topic te hebben gelezen heb ik het toch maar gedaan en ik kreeg 2 seconden erna een sms bericht terug dat ik 'succesvol ben afgemeld'. |
Ik had het probleem ook. Ik dacht ik bestel ff 3 moppen want ik dacht dat ik gewoon 3 moppen kreeg. Maar ik kreeg er 3 per dag. Dus is SMS'te MOP UIT naar 4444 ofzo, toen was ik daar eindelijk vanaf toen kreeg ik van 2 van die moppentappers moppen op mijn telefoon. Gelukkig kreeg mijn moeder een andere telefoon met een nieuwe SIM-kaart, zo ben ik ervan af gekomen.
|
Citaat:
Ik kreeg ook een sms terug waarin stond: succes ben je afgemeld. Ik hoop echt dat het wel bij ons lukt. Ik wil niet nog meer euro's kwijt zijn aan die oplichters! |
Kan je het afgeschreven beltegoed niet terugvorderen via je netwerkprovider?
|
Ik zou zeggen, bel de helpdesk: 076 597 8279 of de mail: helpdesk@sms3545.nl http://www.sms3545.nl/
Het schijnt dat mailen het best werkt... |
Citaat:
En ik heb ook nog contact opgenomen met KPN en zij gaan me anders helpen. Als 3545 nog steeds geld van me btg afhalen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26. |