Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   3545 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=902287)

klaartje101 16-07-2004 18:29

3545
 
Sinds kort krijg ik telkens Horoscoop smsjes van 3545 waar ik me nooit heb aangemeld.
En er blijkt dat er 1.10euro van mijn btg wordt afgehaald.
waar halen die mensen het recht vandaan om dat te doen?
Ik voer 3545 in bij google.nl en zie dat meer mensen hier last van hebben.
Zij zeggen dat je het beste kan mailen maar de helpdesk maar dat helpt bij mij niet. Ook ASTRO UIT naar 3545 smsen helpt niet.
Weten jullie misschien iets wat ik kan doen?
Want ik hou zo niet veel btg over.

Somebody Special 16-07-2004 18:42

Waarschijnlijk heb je een keer gereageerd op een 'spamSMSje', zoals ik het maar even noem.
Tis hardnekkige 'reclame' waar je NOOIT op in moet gaan.

Ik hoop dat je er nog vanaf kan komen, zijn al vele uitzendingen van bv. Kassa over geweest..

M@ster Joint 16-07-2004 18:50

je hebt ooit horoscoop aan gesms'd (heb ik ook ervaring mee) en idd jij d8 dat het gratis was of maar ene paar keer is maar eigleijk hen je een contract afgesloten al met al probeer eens astro off , astro stop enz. ik weet zeker dat een van die dinge het zal stoppe. :D

oja bedank me even ;) :D :evil:

klaartje101 16-07-2004 18:52

Ik heb me NOOIT AANGEMELD! En ook nergens op gereageerd.

Als je me niet geloofd kijk maar bij de site van de consumentebond. Zijn meer mensen die er last van hebben.

klaartje101 16-07-2004 18:55

Citaat:

Somebody Special schreef op 16-07-2004 @ 19:42 :
Waarschijnlijk heb je een keer gereageerd op een 'spamSMSje', zoals ik het maar even noem.
Tis hardnekkige 'reclame' waar je NOOIT op in moet gaan.

Ik hoop dat je er nog vanaf kan komen, zijn al vele uitzendingen van bv. Kassa over geweest..

Hebben zij iets gezegd hoe je er vanaf kan komen?
Of dat er juridische maatregelen worden genomen?

Daantje_0705 16-07-2004 19:06

Citaat:

klaartje101 schreef op 16-07-2004 @ 19:52 :
Ik heb me NOOIT AANGEMELD! En ook nergens op gereageerd.

Als je me niet geloofd kijk maar bij de site van de consumentebond. Zijn meer mensen die er last van hebben.

Staat er dan niet op de site van de consumentengids of in de consumentengids hoe je ervan af komt?

Breg 16-07-2004 23:00

van de site van de consumentenbond


http://www.consumentenbond.nl/doemee...&threadid=6053

het is dus ASTRO <spatie> UIT

edit: ik zie dat je dat al gedaan hebt. Dan weet ik het ook niet.

**SoMeOne 17-07-2004 00:00

Ja hier word ik ook door geteisterd!!
Ik heb me nog nooit aangemeld via een sms dienst ook niet via internet. Ik dacht eerst: ik reageer er maar niet op dan verdienen zij er ook geen geld mee als ik me afmeld. Eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of ik hiervoor heb moeten betalen. Maar goed, na deze topic te hebben gelezen heb ik het toch maar gedaan en ik kreeg 2 seconden erna een sms bericht terug dat ik 'succesvol ben afgemeld'.

Boozle 17-07-2004 12:06

Ik had het probleem ook. Ik dacht ik bestel ff 3 moppen want ik dacht dat ik gewoon 3 moppen kreeg. Maar ik kreeg er 3 per dag. Dus is SMS'te MOP UIT naar 4444 ofzo, toen was ik daar eindelijk vanaf toen kreeg ik van 2 van die moppentappers moppen op mijn telefoon. Gelukkig kreeg mijn moeder een andere telefoon met een nieuwe SIM-kaart, zo ben ik ervan af gekomen.

klaartje101 18-07-2004 10:30

Citaat:

**SoMeOne schreef op 17-07-2004 @ 01:00 :
Ja hier word ik ook door geteisterd!!
Ik heb me nog nooit aangemeld via een sms dienst ook niet via internet. Ik dacht eerst: ik reageer er maar niet op dan verdienen zij er ook geen geld mee als ik me afmeld. Eerlijk gezegd weet ik niet eens zeker of ik hiervoor heb moeten betalen. Maar goed, na deze topic te hebben gelezen heb ik het toch maar gedaan en ik kreeg 2 seconden erna een sms bericht terug dat ik 'succesvol ben afgemeld'.

Als je kijkt op de site van de consumentenbond zie je dat het geen nut heeft.
Ik kreeg ook een sms terug waarin stond: succes ben je afgemeld. Ik hoop echt dat het wel bij ons lukt.
Ik wil niet nog meer euro's kwijt zijn aan die oplichters!

Zut Alors! 20-07-2004 14:52

Kan je het afgeschreven beltegoed niet terugvorderen via je netwerkprovider?

stefano 20-07-2004 15:58

Ik zou zeggen, bel de helpdesk: 076 597 8279 of de mail: helpdesk@sms3545.nl http://www.sms3545.nl/

Het schijnt dat mailen het best werkt...

klaartje101 22-07-2004 09:58

Citaat:

stefano schreef op 20-07-2004 @ 16:58 :
Ik zou zeggen, bel de helpdesk: 076 597 8279 of de mail: helpdesk@sms3545.nl http://www.sms3545.nl/

Het schijnt dat mailen het best werkt...

Ja klopt heb ik gedaan, en kreeg een mail terug dat ik was afgemeld.
En ik heb ook nog contact opgenomen met KPN en zij gaan me anders helpen. Als 3545 nog steeds geld van me btg afhalen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.