![]() |
vervelende leraar
mijn leraar heeft me gisteren helemaal betast wat moet ik doen?
|
:eek: euhm.. met iemand in je omgeving praten die je kan vertrouwen, het liefste een iets oudere persoon (je oude broer of zus) of die van een vriend of vriendin. Anders een goede kennis ofzo (ik neem aan dat je niet direct met je ouders erover durft te praten, althans.. anders kan dat natuurlijk ook!!)
|
Iemand erover in vertrouwen nemen die je kan helpen.
Edit: Maar ik ben het met de rest eens dat het niet echt geloofwaardig is... |
|
Bovendien is het nu grote vakantie. :) (Y)
|
Dus geen school waar dergelijke praktijken plaatsvinden. (Andere scholen zoals muziekscholen even buiten beschouwing gelaten.)
En ik ben in mezelf aan het praten. |
ik wou net zeggen, moet ik dit geloven, bijna heel nederland heeft al vakantie! en dan nog, iedereen weet wat ie moet doen op zo'n moment.
toch? |
Volgens mij zijn de laatst beginnende vakanties afgelopen maandag begonnen :confused:
Maar mocht het toch zo zijn: het aan je ouders vertellen, of, als je niet goed met je ouders overweg kan, aan een oudere broer of zus of aan de ouders van een vriendin. |
aangifte doen, maar ikheb ook zo mn twijfels, ben je echt 11?
|
en ik ben er gewoon ingetrapt :D maarja.. ik zit ook al een tijdje niet meer op de basisschool he? (EN hier in de regio hebben de basisschoolkiddies volgens mij pas vandaag vakantie gekregen)
|
ALS ze nog op de basisschool zit, kan t zijn dat ze nog n week moet, zoals de kindjes in Zuid!
En ja, als t waar is; met de vertrouwenspersoon praten, je ouders, zus(je) weet ik het... En aangifte proberen te doen |
haha lekker ongeloofwaardig
|
Ik geloof er geen snars van.
|
het is me een wat plausibel verhaal
|
Citaat:
[edit]De vakantie van de basisscholen in zuid-Nederland begint op 24 juli, die van het vo daar is vandaag begonnen.[/edit] |
Stel je nou voor dat het wel waar is... lekkere reacties dan. :s
|
@TS: Als het waar is, dan lijkt het me idd verstandig dat je er met iemand over praat, wat Skyrise al zei dus. En eventueel aangifte doen.
|
ik geloof er geen fluit van
|
Citaat:
|
Citaat:
zoek een vertrouwenspersoon, en vertel over je probleem. Zo snel mogelijk aangifte doen dan. |
waarom gelooft niemand t echt? er staat alleen een kort zinnetje met de gebeurtenis en verder geen rare dingen oid. Maargoed, praat erover en doe aangifte!
|
ik ga dr maar vanuit dat t waar is, want als je zoiets alleen maar verzint heb je hulp nodig, dr lopen op scholen altijd vertrouwens personen rond, ga daar mee praten en als t verhaal verzonnen is, er lopen in nederland ook genoeg psygiaters rond, dan moet je daar maar s mee gaan praten.
suc6 |
aannemend dat het waar is
Kijk, als je niets doet, dan accepteer je het. Klinkt hard, maar het is waar. Dus, als je wilt dat hij de boodschap krijgt dat het niet goed is, gewoon naar de directeur of vertrouwenspersoon lopen en het ff uitleggen. Opkomen voor jezelf. |
Wat versta je eigenlijk onder betast?
Ik bedoel hiermee dat ik in het kleuterklasje (ok, IK ben natuurlijk ook wel erg dom, maar dat terzijde :p ) dacht dat verkrachting hetzelfde was als iemand gewoon pijn doen. Ik kan me gerust inbeelden dat een 11-jarige de term "betasten" anders kan zien dan een volwassene. |
gewoon doen wat ieder mens in die situatie zou moeten doen: tegen je ouwen zeggen en naar de politie gaan om deze man van school te laten verwijderen.
Laat je het vervolg nog even weten? |
Altijd aangeven. Iemand aan wiens zorg je bent toevertrouwd, mag zoiets nooit doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |