![]() |
jay-z - 99 problems
Wie digt em ook?
|
Hij wordt neergeschoten!
Dat vond ik wel een beetje... :eek: |
Ja, straks gaat het net als bij 2Pack!
:rolleyes: Maar ik vind m niet echt heel sterk....ergens klopt het niet, maar ik kan er nou niet echt precies uit halen wat niet |
ik vind m niet zo
|
Puik!
|
mtv making the video gezien
hij gaat dood .. sja wel een lijp lied |
Citaat:
|
Vind er niks aan
|
Citaat:
|
die beat is echt lomp. Lekkere old-school rap plaat. Ik moet hem alleen is een keer downloaden, want door MTV wordt de halve tekst weggebeept.
|
vette track, maarja die is toch al vrij oud??
volgens mij werd die al een dik halfjaar geleden bij 3voor12 grijsgedraait |
Citaat:
|
vette productie van rick rubin
maar is idd al vrij oud |
Ik vind de clip veel te gewelddadig. Het lied gaat wel. Maar door die clip vind ik hem een sukkel en dan vind ik het lied ook meteen minder. Ben niet zo'n Jay Z fan sowieso over het algemeen, ik ken alleen wat die tot nu toe heeft uitgebracht. Heel gek, maar ik heb nooit de behoefte gehad me in hem te verdiepen.
|
De remix van 9th Wonder van het nummer is beter dan het origineel vind ik.
|
Citaat:
zodoende :p |
Citaat:
|
rick rubin is sowieso de man (y)
|
Ja, Rick Rubin heeft iets goed neergezet. Hoewel ik het niet het beste nummer vind dat op z'n Black Album staat, is 't wel een van de betere.
Ik moest wel even wennen na de slicke Kanye West en funky Neptunes beats, maar goed, hij doet (y). |
:cool:
|
Ik zou heel wat kunnen quoten :D.
Zwaar gave beat, de clip vind ik op zich wel ernstig gaaf, geen problemen mee dat hij wordt neergeschoten. Vind het al stukken beter dan halfnaakte vrouwen die door de modder rollen ^^. Rubin is :cool: (en die jas in die clip :D). Heb al een hele tijd terug the making of the video gezien, dus hij draait idd al wat langer mee, maar vind het niet erg, zulke dingen mogen lang blijven draaien. En ik was redelijk verbaasd dat Jay-Z het voor mekaar kreeg me zo te boeien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Grey Album Helter Skelter Mix is ook sterk, net zo sterk als het origineel im mijn mening. Alleen minder standaard.
|
gaaf nummer wel ja.
|
erg gave clip
nummer nooit goed geluisterd |
Citaat:
Leuk nummer ja, ook de 9th wonder remix. |
ken de clip niet maar de plaat is wel vet een van de betere op het laatste album met encore
|
Citaat:
|
Citaat:
|
?uestlove :cool:
|
James Thompson.
|
Citaat:
|
geef mij de ice-t versie maar, ik vind dat Jigga hem behoorlijk heeft verkracht. Bijna net zo erg als the Ruler's back die die van Slick Rick had gejat (n)
|
Ik zal hem dus maar ff checken. :rolleyes:
|
Citaat:
|
|
Jay-Z start eigen platenlabel zonder Damon Dash
dinsdag 20 juli 2004 In de straten van Brooklyn gonst het van de geruchten over het mogelijke vertrek van Jay-Z bij Roc-A-Fella Records. Al maandenlang gaan er geruchten over een hevige ruzie tussen Jay-Z en zijn Roc-A-Fella partner Damon Dash. De twee zouden niet meer met elkaar kunnen samenwerken. Dash gaf pas geleden echter een officiële verklaring uit waarin hij alle geruchten ontkende. Dash en Jay-Z zouden nog steeds vrienden zijn en de twee zouden trouw blijven aan hun Roc-A-Fella Records. Nu zou een insider informatie naar een krant hebben gelekt over het vertrek van Jay-Z. Jay zou met Warner Music in gesprek zijn over een nieuw label. Het label zou 'Shawn Carter' gaan heten, de echte naam van Jay-Z. Het is niet gek dat Jay met Warner Music in gesprek is. Lyor Cohen is daar de nieuwe baas en Cohen en Jiggaman zijn jarenlang zakenpartners geweest. Cohen heeft ooit eens gezegd dat Jay-Z de enige echte motor achter Roc-A-Fella is. Hij zou Jay-Z al eerder een aanbod hebben gedaan voor een individueel label. Het gerucht gaat ook dat de naam Jay-Z in bezit is van Roc-A-Fella Records waardoor Jay zijn artiestennaam niet voor zijn nieuwe label kan gebruiken. Dit zou een heleboel verklaren. Op '99 Problems' rapt Jay- Z namelijk over de dood van 'Jay-Z' en de geboorte van 'S. Carter'. Op een mixtape van Dj Big Mike verscheen pas geleden een rap van Foxy Brown over een 'S. Carter deal' ter waarde van 75 miljoen dollar. the whole hood wanna know what up with Fox deal / S. Carter nigga; 75 mil... Volgens de insider verschijnt er binnen twee jaar een album van Jay-Z onder de naam S. Carter. Zowel Roc-A-Fella Records als Jay-Z onthouden zich van commentaar. vandaar dat die dus dood wordt geschoten, kan die weer een nieuwe start maken.. k heb een tijdje geleden ook gelezen dat jay een contract bij shady records had voor 1 album onder z'n echte naam.. misschien allemaal geruchten maar wat mij betreft mag er nog een nieuw album komen |
ik dig hem toch zwaar al in tijden jay z niet meer zo hard gedigt
|
dat zijn een hoop problemen voor die jongen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Briljant nummer, goede lyrics.
|
Citaat:
Hij heeft dus helemaal geen bitch/ho/sloerie/slet/slut/teef (*) (*) doorhalen wat niet van toepassing wordt geacht |
Citaat:
heel gek voor iemand die zich nooit in hem verdiept heeft :p |
Citaat:
|
Citaat:
yell heah fothermuther |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |