![]() |
[gez] paspop
Ik zoek 'n paspop, eigenlijk alleen een torso, maar wel mét armen. Hoofd is niet noodzakelijk.
|
Paspoppen zijn vrij duur.. Maar als je er eentje zonder benen of hoofd zoekt zou ik een paar kledingzaken binnenlopen. Soms hebben ze een aantal kapotte die ze niet meer gebruiken. Als alleen de benen kapot zijn of het hoofd kwijt oid dan kun je er misschien een overkopen voor vrij weinig. :]
|
kwas laatst in venlo, en daar hield de v&d er mee op, en ze verkochten echt álles.
ik heb er 2 paspopvoetjes gekocht voor 5euro. de torsos waren me nog wat te duur, rond de 20 euro. misschien als je es bij winkels kijkt die er mee kappen..dat ze ze daar ook wegdoen. |
20 euro voor een paspop torso is echt fucking weinig :| Mij is ooit verteld dat een complete paspop rond de 1000 euro kost, dus.
|
Citaat:
(nieuwsgierig) Waarom? |
Citaat:
maar t was wel al n oude met gebreken, en ik was n beetje blut.:o |
eXo toch :nono: ;)
|
Citaat:
Maar jij was me al voor. :) |
zoeken naar winkels die er mee ophouden, zo kom ik aan die van mij.. weet niet meer wat ik er voor betaald heb, is wel echt een super mooi ding..
|
ik ben een goedkope paspop, voor 40 euro per dag sta ik de hele dag achter de etalage :p
|
Ik heb er wel een, maar die heeft geen armen.
Dus daar heb je niet veel aan of wel? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |