![]() |
Wisseltopic - ideeën?
Ok, het idee bestaat eruit om een soort algemeen wisseltopic te maken iedere 2 weken. Dit topic heeft een bepaald onderwerp wat sticky wordt gemaakt. Alle andere topics over dat onderwerp kunnen dan natuurlijk meteen daar besproken worden.
Gewoon om niet te wachten tot er weer eens iets interessants is om te discussiëren, maar van te voren iets uitzoeken waar ieder zijn mening over kan spuien. Nu dus, graag ideeën over het 1e onderwerp, roept u maar, als er veel gegadigden zijn voor 1 onderwerp, dan wordt het dat, anders maak ik wel een poll aan. Kom niet met God af, want dat topic loopt momenteel toch wel en het hoort stiekem niet eens hier :D. |
Kijken of ik meer reactie krijg als ie niet sticky is. anders verzin ik zelf iets.
|
Ehhhhhhh. Sorry echt geen idee. Maar ik post het wel als er iets in me op komt.
Maar dat kan nog wel lang duren want ik ga morgen op vakantie :). Sorry van dit nutteloze berichtje. |
Over het onderwerp 'geesten' is nogal veel discussie mogelijk, maar dat is al zo uitgekauwd. Ik kan ook weinig bedenken op dit moment :bloos: . Even brainstormen maar... Meditatievormen? Niet echt mystiek genoeg he? Hmm droombetekenissen? Nah. Reiki? Pff, ik ben de enige die er hier aan doet en het interessant vind geloof ik.
Tekens van opperwezen(s)? Das misschien wel een leuke; signalen van 'boven'. Maar de meeste mensen die ik ken denken geen signalen te krijgen (die letten er namelijk niet goed genoeg op of schuiven het af op intuitie (waar ikzelf iets anders onder versta)) en das misschien hier ook het geval. Ook niet ideaal dus. Ik denk erover na, want het idee van zo'n sticky topic vind ik goed (y) . |
Leuk idee. :)
Ik weet alleen geen onderwerp, zodra ik iets weet zou ik het posten... |
Citaat:
laat ik nou ook net iets interessants weten te verzinnen ;) |
Citaat:
En er is er al een: hunebedden. |
Citaat:
|
God, nou heb ik daar hele verslagen over geschreven, kan ik niet meer op de naam van die dingen komen, voornamelijk veel voorkomend in GB en ierland, stenen in een cirkel, mystische betekenis... Hoe heten die dingen nou ook alweer??
*voelt zich heel erg dom* |
Citaat:
|
Citaat:
Die bedoelde ik... *voelt zich nu echt helemaal dom* |
Citaat:
|
uhm aura's?
|
Of: Sterke verhalen.
|
no ofence, maar als ze met een idee komen daarover, dan posten ze toch gewoon een topic? Ik snap wel dat je dit forum leven wil inblazen, ik denk echter dat het (zo) niet gaat lukken. :)
|
Citaat:
En de topics worden toch niet gepost. Er wordt wel gepraat als het er eenmaal is. |
Citaat:
*flauw* ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |