![]() |
The Selecter
The Selecter? Wie kent dit en kan me er meer over vertellen/aanraden. Vandaag bij Plus (niet de winkel, mijn hangplek) werd er een Elpee van opgezet: Too much pressure.
Het was een ska-achtig iets en klonk heel erg goed. Iig, aan te raden in het algemeen ^^. Maar nu ben ik benieuwd naar wie er meer van weet. |
Ik weet dat het oud is en dat ik het leuk vind, maar meer weet ik ook niet :(
|
Citaat:
Iig... Dat het oud was, had ik al zo'n licht vermoeden aan de hoes te zien :D. |
The Selecter is cool :cool:
Een van de eerste europese ska bands. Nouhja, het nummer On My Radio kent iedereen wel, maar wat misschien niet iedereen weet, is dat The Selecter een "product" is van het 2-tone label van, jawel, The Specials! De 2 platen die je van The Selecter eigenlijk wel moet hebben zijn: Celebrate The Bullet en Too Much Presure. Overigens binnekort te zien in: De Effenaar: Zo 26 september Tivoli (helling): Vrij 24 september |
|
ik heb n verzamelcd van ze, die is erg leuk... ook erg geschikt omdat ze niet echt veel variatie in hun nummers hebben, als je dan een hoop losse cds hebt dan gaat 't vervelen...
|
Hadden die niet ooit een hitje met 'on my radio'?
Ska inderdaad. |
Citaat:
Tivoli... is dat die in Tilburg? |
nee 013 is Tilburg. Tivoli is in Utrecht.
|
Citaat:
Eens kijken of we dan tijd hebben Utrecht een bezoekje te brengen. |
zoals velen vast al weten ben ik een ska freak maar the selecter kan me dus echt niet boeien. op cd niet tenminste, ik heb ze in 2000 ofzo in het patronaat live gezien en dat was erg vet maar zoals al eerder gezegd werd op cd lijkt het allemaal veel te veel op elkaar. ik zal ook niet naar die concerten gaan waarschijnlijk.
|
Ik ben zowat opgegroeid met the selecter! Die stem van Pauline Black! Mijn ideale dansmuziek die ik, net als de rest van 2tone, nooit beu word.
http://oioioi.ru/music/ska/photos/selecter_2-tn.jpg leuke liedjes: on my radio celebrate the bullet the selecter out on the streets three minute hero everyday things are getting worse missing words murder james bond too much pressure they make me mad |
Citaat:
|
Ze spelen ook in de Melkweg (R.A.T. Night met Lars Frederiksen and the Bastards) (Ja die van Rancid)
|
Citaat:
the selecter schopt kont. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en jij slaapt ook nog niet? |
the selecter had toch ook de oude bassist van madness?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:13. |