![]() |
favoriete muziekforumeer, laatste 4 poules 1e ronde
2 stemmen per poule
vorige poules moet ik nog berekenen, ben nu aan zuipen dit tusssendoor tot morgen 23:00 stemmen. Poule 17: King Otherside Glow Gaar Sasbeest Juice Poule 18: Mr.Beefy Nerd Ruby Soho tsasil Ulfheidin Stinkdiertje Poule 9: Nosferatu Indiaantje Carn Poorleno Tommythecat Sk-anne Poule 20:(hier gaan er 4 door) ASONLDUDE Faz Mr.Aep Under Par Anarchy's Child TomViolence Silveria |
Citaat:
17: Otherside - Thee drinken Gaar - omdat... tja. dat hou ik nog voor me 18: Tsasil -beste forummer ooit hier. + whiskey. Ruby Soho - slapen;) 19: Carn - omdat hij altijd lam en metal is Sk-anne - omdat de mailwisseling maanden duurde 20: Asonldude-uitleg nodig? zanger, brak zijn met elkaar enz. TomViolence-omdat nienke met me wil neuken;) |
Zuipen (y) ik doe mee
Poule 17: King Otherside Poule 18: Nerd tsasil Poule 9: Carn Poorleno Poule 20 hier gaan er 4 door) 4? ok... anders, als ik iets verkeerd begrijp, de 1e 2. Faz Mr.Aep TomViolence Silveria |
Poule 17:
Otherside Glow Poule 18: Nerd tsasil Poule 9: Carn Poorleno Poule 20 hier gaan er 4 door) Mr.Aep TomViolence |
Poule 17:
King Glow Poule 18: Nerd Ruby Soho Poule 9: Carn Poorleno <333 Poule 20 Mr.Aep TomViolence |
hier ook al zo'n zielig topic :|
|
Poule 17:
King Glow (goh) maar ik vind otherside ook cool sjonge. Poule 18: Nerd de tweede kiezen is lastig Mr.Beefy dan maar. Die had ooit de dryathon gewonnen toch :p Poule 9: Carn Poorleno -> chick. Poule 20 ASONLDUDE TomViolence |
Citaat:
hoezo hier ook. |
Citaat:
|
Poule 17:
King Glow Poule 18: tsasil Ulfheidin Poule 9: Nosferatu Carn Poule 20 hier gaan er 4 door) Faz Silveria |
ASONLDUDE (Another Breath !)
|
Citaat:
|
idd. Muziek mensen zijn toch veel cooler.
|
uiteraard
|
Poule 17:
King Otherside Poule 18: tsasil Ulfheidin Poule 19: Carn Poorleno Poule 20 hier gaan er 4 door) Faz Mr.Aep |
Poule 17:
King Glow Poule 18: Nerd Ruby Soho Poule 9: Carn Poorleno Poule 20: TomViolence Silveria |
t'is te merken dat je aan het zuipen was friso.
Poule 17: Glow- gaat naar dezelfde concerten blabla Gaar- het is een lekker ding en een lief meisje Poule 18: Nerd- omdat ik hem een stem tegoed hou Ulfheidin- omdat ik hem in het echt ken Poule 19: Carn- goede muzieksmaak Poorleno- niet echt een reden... Poule 20 ASONLDUDE- omdat ik hem in het echt ken, lieve jonge, goede muzieksmaak Silveria- heeft goede muzieksmaak |
King
Otherside ---> zullen we daar maar vixen van maken? tsasil Ulfheidin Carn Sk-anne Anarchy's Child TomViolence |
Poule 17:
Glow Gaar Poule 18: Nerd tsasil Poule 9: Carn Sk-anne Poule 20 hier gaan er 4 door) ASONLDUDE Silveria |
Poule 17:
Glow Juice Poule 18: Nerd Ulfheidin Poule 19: Carn Poorleno Poule 20: Mr.Aep TomViolence |
Poule 17:
Otherside Glow Poule 18: Mr.Beefy Nerd Poule 19: Carn Tommythecat Poule 20: (hier gaan er 4 door) Mr.Aep TomViolence en GVD sta ik er gewoon nergens tussen hè :mad: (niet dat het belangrijk is, maar ik dacht: ik meld het even) |
]{ing
Glow Tsasil NERD Carn Leno Faz Silveria |
Poule 17:
Otherside Glow Poule 18: Nerd tsasil Poule 9: Poorleno Tommythecat Poule 20 hier gaan er 4 door) TomViolence Silveria |
2 stemmen per poule
Poule 17: King Otherside Poule 18: Mr.Beefy Nerd Poule 9: Carn Poorleno Poule 20 (hier gaan er 4 door) Faz Mr.Aep Anarchy's Child TomViolence, omdat nienke met me wil neuken ♥ http://img11.photobucket.com/albums/...squick/hop.jpg |
Poule 17:
Otherside Glow Poule 18: Mr.Beefy tsasil Poule 19: Poorleno Tommythecat Poule 20: Faz TomViolence |
Poule 17:
Glow Gaar Poule 18: Nerd Ruby Soho Poule 9: Carn Poorleno Poule 20: ASONLDUDE TomViolence |
Citaat:
|
whoops
Citaat:
|
Poule 17:
Glow - Komt uit mijn oude streek Gaar - Omdat ik 'r lang niet gesproken heb Poule 18: Nerd - Ken hem niet, maar heeft volgens mij een goede muzieksmaak Ruby Soho - Daar heb ik ooit eens woorden mee gewisseld in het fotoboek Poule 9: Indiaantje - Ken ik niet, maar ik houd van indianen Poorleno - Omdat ze poorleno is! Poule 20: Mr.Aep - <3 TomViolence - Omdat ze me wilt neuken |
Poule 17:
King -tripperd Glow -zweed Poule 18: tsasil - heb ik vorige jaar verslagen Ulfheidin - truee tom Poule 9: Carn - omdat we het altijd zo 'eens' zijn over goede muziek Sk-anne - die staat ook ergens in mn FB Poule 20 hier gaan er 4 door) ASONLDUDE - meerten, schreeuwlelijk :p TomViolence - omdat ze eigenlijk nienke heet |
Poule 17:
Otherside Glow Poule 18: Nerd tsasil Poule 19: Carn Poorleno Poule 20 ASONLDUDE Under Par |
Poule 17:
King Glow Poule 18: tsasil Ulfheidin Poule 19: Poorleno Tommythecat Poule 20: Mr.Aep Silveria |
Poule 17:
King Glow Poule 18: tsasil Ulfheidin Poule 9: Carn (soms is 1 genoeg) Poule 20: TomViolence Silveria Of ik heb mijn poule gemist, of alle poules(??) hebben mij gemist. |
Poule 17:
King Otherside (Vixen dus) Poule 18: Ruby Soho Ulfheidin Poule 19: Poorleno Sk-anne (omdat het Sanne is :)) Poule 20:(hier gaan er 4 door) ASONLDUDE TomViolence |
Poule 17:
King Glow Poule 18: Nerd tsasil Poule 9: Carn Poorleno Poule 20 hier gaan er 4 door) Mr.Aep TomViolence |
Poule 17:
Vixen dus - gewoon omdat Glow - deze held heeft mij Monkey Island 3 bezorgd Poule 18: Mr.Beefy - mr. T ava tsasil - oud collega en een grappige dude Poule 9: Carn - droge lambal Tommythecat - vaak om moeten lachen Poule 20:(hier gaan er 4 door) Dr .Aep - omdat Baert gewoon de aep is :cool: Faz - sprak me verder het meeste aan in deze poule |
poule 17:
Otherside - daarom Glow - daarom Poule 18: tsasil - brute posts nerd - boeiend Poule 9: Carn - saufen :cool: Poorleno - de rest ken ik niet Poule 20:(hier gaan er 4 door) Faz - eigenwijzer dan stront Mr.Aep - daarom |
Poule 17:
Otherside Glow Poule 18: Nerd tsasil Poule 9: Poorleno Sk-anne Poule 20:(hier gaan er 4 door) Mr.Aep Silveria |
Poule 17:
King Glow Poule 18: tsasil Ulfheidin Poule 9: Nosferatu Poorleno Poule 20 hier gaan er 4 door) TomViolence Silveria |
King
Otherside Nerd Ulfheidin Carn Tommythecat TomViolence Silveria |
Zeg kutjebutje, hoezo ben ik niet ingedeeld? :(
|
Poule 17:
King Glow Poule 18: Nerd Ulfheidin Poule 9: Carn Poorleno Poule 20 hier gaan er 4 door) Mr.Aep Silveria En waarom is MikeyMo niet ingedeeld? ;) |
Poule 17:
Otherside Glow Poule 18: tsasil Ulfheidin Poule 9: Carn Poorleno Poule 20:(hier gaan er 4 door) Mr.Aep TomViolence |
Citaat:
:(! |
King, Otherside, NERD, Ulfheidin, Carn, Poorleno, Mr.Aep, TomViolence.
|
Citaat:
Poule 17: King Glow Poule 18: tsasil Ulfheidin Poule 19: Nosferatu Carn Poule 20 Faz Silveria |
bwahaha ik sta dr tussen :D
en dr stemmen allemaal mensen op me die ik nog nooit van me leven heb zien posten :D of...is Mr. aep iemand anders? |
Citaat:
*Wrauw* |
Citaat:
zoaals? |
Glow
Juice NERD Tsasil Poorleno Carn TomViolence FaZ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |