![]() |
vakantielanden
ook al ga je misschien nergens naar toe dit jaar, zou ik toch graag van jullie vernemen :rolleyes: wat jullie favoriete vakantieland is.
zie pollllllllllll |
Andorra.
:rolleyes: |
die wou ik er ook bijzetten, net als Gibraltar, maar was geen plek meer :s
|
Uiteraard IJsland :cool:
|
Met je schoonmoeder naar Bosnië, en zij een blauwe helm op.
Dàt is pas survival! |
Spanje. Als ik in Griekenland geweest ben volgend jaar of dat jaar daarop wordt het waarschijnlijk Griekenland. Niks tegen Spanje hoor, maar Griekenland is gewoon verder weg en het landschap zooo mooi. Alleen jammer dat ze octopussen tegen rotsen dood rammen, maar in Spanje heb je weer die stierengevechten dus daar hoef ik het niet voor te laten.
|
DUITSLAND!
... of niet. Ehh, doe maar ergens anders. |
Ergens anders: Egypte
|
d'azoren :cool:
india |
-->r&v.
|
Finland.
Maar ik ben in minstens driekwart van die landen (nog) niet geweest. |
Ik twijfel tussen Noorwegen en Portugal, dit jaar ga ik naar Kroatië en volgens mij gaat dat ook heel leuk worden. Dus ik kan eigenlijk niet kiezen :o
|
Roemenië. :bloos:
Mooi land, gastvrije mensen, en ze hebben *tromgeroffel* overal MacDonalds. Dus mocht je er naar toe gaan en je vind het eten niet...eh...nou ja, te eten, dan kom je iig niet van de honger om. :D |
Nu Amerika & Gran Canaria, na deze vakantie misschien Israel
|
Portugal
Ben dit jaar al in 2 landen geweest polen en italie en nu nog naar portugal :D |
Schotland, Noorwegen, Canada, Frankrijk (Parijs).
|
Italie.
|
HELP! ik blijf deze zomer tuis. vreselijk! :( :o :mad: :| :s
|
Ik heb op Italie gestemd omdat ik dat qua natuur en cultuur het mooiste vind en het weer is er ook goed (behalve als je er zit met een hittegolf) maar ik vind veel andere landen ook leuke vakantielanden maar in Duitsland, Belgie en Frankrijk heb ik het meeste wel al gezien, daar is het nieuwe vanaf.
|
frankrijk, heel mooi veelzijdig land :cool:
|
Ik heb maar op Frankrijk gestemd, maar eigenlijk wilde ik ook op Spanje stemmen. Beide landen hebben lekker weer, mooie stranden en genoeg te doen.
Ik wil trouwens nog naar Italië en Griekenland, dus die worden vast nog wel toegevoegd aan het rijtje favorieten. |
Italië.
lekker weer en een mooi land |
Hehe, staat Nederland er niet bij :p
Ik heb Frankrijk gestemd, Italië, Spanje of Griekenland lijken me ook leuk maar daar ben ik nog nooit geweest, dus ja, doe dan maar Frankrijk he... |
Spanje.
|
Ik heb op Spanje en Kroatië gestemd, maar ben Frankrijk vergeten.. :o
Nuja, ik ga deze zomer naar Turkije, dus dan komt dat land er verder ook wel bij. Voor mij is België geen vakantieland, eerder een woonplaats, verder is Denemarken heel mooi, maar voor mij niet echt als 'vakantieland' bestempeld :) kan niet goed uitleggen :) . Edit : je kan blijkbaar mar 1 keer stemmen dus ze hebben er Spanje van gemaakt |
Ik kan echt niet kiezen.. Ik twijfel tussen Frankrijk, Polen, Tsjechië, Hongarije, Slovenië, Kroatië en Spanje.. Heb maar op Hongarije gestemd omdat ik daar net vandaan kom (en er dus nog de meeste herinneringen aan heb) en omdat dat land nog maar 0 stemmen had ;)
|
Spanje
|
Voor mij is het op dit moment bulgarije , ik ben vroeger een aantal maal naar salau en lloret enzo geweest maar dat was voor mij iets teveel van hetzelfde. Bulgarije is een nieuw land met leuke mogelijkheden , je kan er supergoed uitgaan plus dat je nog wat andere nationaliteiten ontmoet.
Voor mij op dit moment numero uno :) , mag ook volgende week er weer lekker 17 dagen heen :) |
Usa, en dan vooral florida :)
|
spanje, ik ben er nu 5x geweest en het bevalt me nog steeds prima, zeker het gedeeltje rondom barcelona.
|
Citaat:
|
Italie.
|
Cuba (maar die staat er niet tussen). Dus dan maar IJsland want daar ga ik 16 augustus heen. (Hoe vaak heb ik dat al op het forum hier gezegd :P.)
|
GRIEKENLAND
duidelijk? ;) :p |
Ik ga toch echt voor het goede Franse leven (y)
|
gedeelde 1e plaats: spanje en italie
|
Spanje
|
Italie, want daar kan je alles doen. Veel cultuur en lekker weer :) Zou wel eens naar t Noorden willen, Zweden of Finland ofzo.
|
Portugal, daar heb ik familie + vrienden en mijn vader ook. Gaan we twee jaarlijks/jaarlijks heen
|
Noorwegen. Prachtig land.
|
Frankrijk + Griekenland...waarom kan je er maar op eentje stemmen?> :(
|
Rusland en Bosnië...
|
Spanje
|
India
|
Israel