![]() |
Minst favoriete nummers van je favoriete bands/artiesten.
Officiele uitgaven.
The Cure - Wendy Time Led Zeppelin - Hats Of To Roy Harper Van de andere favoriete artiesten luister ik de nummers die ik kut vind al helemaal nooit en zou niet weten hoe ze heten. |
phff:D
|
Ik vind Blizzard Beasts een ietwat mindere Immortal release
|
Superstition is by far het slechtste Siouxsie-album
|
'Changes' is voor zover ik weet het enige echt kutnummer van Black Sabbath.
Ik heb de Iron Maiden nummers 'Flight of Icarus' en 'Can I play with madness' altijd irritant gevonden. En de rustige nummers van Ozzy spreken mij vrijwel nooit aan, Dreamer natuurlijk maar ook 'Mama I'm coming home' vind ik niks. |
Citaat:
:| :| :| :nono: |
Citaat:
|
iron maiden rulet gewoon :p
mmmh de nieuwe metallica vind ik echt niet goed, geef mij maar kill em all , ride the lighning, master of puppets en black album :) |
Favo band: Dream Theater
Minst favorite album: When dream and day unite waarvan ik de meeste nummers matig vind. |
'War' van onze Burzum
'Necromancy' rip off van Bathory, of hoe dat nummer van hun ook heet |
Van Halen: Poundcake, Me Wise Magic
|
Smashing Pumpkins - Tales of a scorched earth
|
Queen - Fat Bottomed Girls
|
Citaat:
Van Bad Religion.. Ik vind Latch Key Kids niet zo'n heel goed nummer, maar daar valt ook weinig van te zeggen, omdat het echt tot het begin behoorde en de band toen nog net begonnen was en groeiende. You vind ik ook niet zo leuk. |
Last Kiss van Pearl Jam, wat een verschrikkelijk nummer is dat zeg.
|
sing for absolution van muse
|
Citaat:
|
The Butterfly Effect van Moonspell vind ik minder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou, das makkeljik. :p
|
Citaat:
|
nou, daar hou ik niet zo van :p
|
Citaat:
|
Citaat:
strung out: contender, mephisto, ghost town bad religion: de helft van stranger than fiction is echt ruk en no substance viel wat tegen new found glory: best know for failure enzo no use for a name: saddest song enzovoorts |
Citaat:
|
Pearl Jam - Ten is wellicht een van de zwakste albums, geef maar Yield of Vs.
|
Citaat:
omg dat is juist een van de gaafste :cool: |
Citaat:
|
Trimm Trabb van Blur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ensiferum - iron (hele album op paar nrs na)
en voor de rest vergeet ik dat altijd weer. |
Citaat:
|
favoriet(en): ik denk the chameleons. ik negeer de nummers paradiso en singing rules brittania vanwege ranzig lelijk gebruik van lame-e keyboards
|
Citaat:
eddie vedder heeft echt wel goeie nummers gemaakt :cool: |
De Remix cd's van Fear Factory.
Laatste cd van Strapping Young Lad. |
die fear factory remix shit moet gaaf zijn heb ik van exeu vernomen ;)
|
Citaat:
geef mij dan maar suffer, no control, recipe for hate en empire strikes back waar alle nummers stuk voor stuk super zijn |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou van jou, van Acda en de Munnik
|
Citaat:
Burzum is ook mijn favoriete band maar ik heb niet echt een minst favoriete nummer. |
Iron Maiden (en dan niet Iron Maiden met blaze, want die albums heb ik niet meer) - The Apparition (al vind ik het niet per definitie een slecht nummer, maar hij heeft een hoge zap-factor ;) )
|
Metallica - Nothing Else Matters
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |