![]() |
penis ?
ik heb eigenlijk een tijdje een vraag waar ik bij niemand echt mee kan aankomen. alleen huisarts ofzo, maar dat wil ik liever niet..
ik heb al eigenlijk zo lang ik me kan herinneren vage "puistjes" op me penis .. het worden er nooit meer ofzo en verder heb ik ook nergens last van.. t lijkt gewoon op een heel klein bolletje onder me huid .. heel af en toe kan ik t ook uitduwen ( als een puistje zeg maar) en dan komt er een wit iets uit... ik weet echt niet wat ik er mee aan moed.. maar ik vind t wel enorm kut af en toe.. heeft iemand hier miss ervaring mee of er wel es van gehoord? |
ff searchfunction gebruiken mss? of zoek maar op sexwoordenboek.nl
edit: ok ik heb echt geen flikker te doen :p http://www.sexwoordenboek.nl/penis_bobbeltjes.html |
Als je echt zeker wilt weten wat het is en of er wat aan gedaan kan worden zal je toch ffies naar de huisarts moeten... t is verrot en niet fijn natuurlijk maar als je zekerheid wilt... gewoon ff langsgaan (en ook naar binnen natuurlijk :p ) bij de dok.
Sterkte! |
Verstopte talgkliertjes en haarvaatjes dus.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
als er toch geen meer bijkomen, knijp ze dan gewoon allemaal uit. dan ben je ervan af. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
beter als de hele dag je puist tegen je onderborek schuren ofzo |
Afblijven en wachten tot de hormonen weer in balans geraken.
|
Citaat:
|
Citaat:
dan liever maar een uurtje last |
waarom ga je niet gewoon naar de huisarts dan, die ziet echt wel meer pikkies op een dag
|
Sowieso goed wassen. (Hee !)
|
Citaat:
|
De huisarts heeft er vast wel een zalfje voor om ervoor te zorgen dat et niet gaat ontsteken. Ga nou maar gewoon, daar heb je toch een huisarts voor? Hij heeft er zelf ook één, dat ten eerste, en heeft er al zoveel gezien dat hij zich die van jou echt niet meer kan herinneren op het moment dat jij je broek weer aantrekt.
En beter dat hij het nu ziet en er wat aan kan doen, en dat je er voor de rest van je leven vanaf bent, dan dat je het maar zo laat en je al helemaal niet aan het meisje van je dromen durft te vertonen....de rest van je leven. Kwestie van prioriteiten stellen. |
Citaat:
beetje overdreven vind je niet |
Citaat:
@riest: het kan geen soa zijn?? Ik denk dat je niet echt veel haast moet maken hoor om naar de huisarts te gaan. Mss alen je daar dan toch eens bent, dat je het dan even kan vragen. Zo erg is het toch ook weer niet als de huisarts je penis ziet!! Die man is echt wel wat gewend hoor! |
Citaat:
waar maak je je dan druk om ik knijp het gewoon uit en dan komt er hetzelfde uit als dat je een puist op je voorhoofd kapot knijt pas als dat heel anders zou zijn zou ik naar de huisarts gaan |
Citaat:
|
Ik heb er ook last van, zat er aan het begin ook wel mee. Maar het zijn bij mij niet echt puisjes maar meer hele kleine blaasjes. Te klein en te peinlijk om uit te knijpen. Is verder niks mis mee want dat gaat vanzelf weer over (duurt wel een paar jaren zeiden ze tegen mij). Is verder niet erg en doet ook geen pijn, is dus niet zo dat de broek tegen je puisten schuurt.
|
Citaat:
Want wat als hij nou een vrouwelijke huisarts heeft, die zal er denk geen hebben (hoop ik voor haar) :p En het zou helemaal gek staan als hij er twee had! :D |
misschien moet je minder aan je pikkie sjorren :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17. |