![]() |
Vreemd bultje op been
Ik heb sinds een paar dagen een raar bultje op mijn linker bovenbeen. 't Is rood en het doet een beetje pijn als ik er op druk (en al helemaal als ik er in knijp).
Nu kan ik me wel herinneren dat ik een tijdje geleden op die plek een ontstoken talgklier had, maar die is nu weg... alleen nu zit dit er. :confused: Ik heb er zelfs een foto van gemaakt, ter verduidelijking :p Hij is een beetje wazig maar je ziet wel wat het is. http://www.vd-bout.demon.nl/engbultje.jpg Iemand enig idee wat dit is en of ik alvast rouwkaarten moet gaan bestellen? :| |
Is het niet gewoon een puistje of nog steeds een ontstoken talgkliertje? Ik vind het er eerlijk gezegd niet heel ernstig uitzien dus ik zou het even aanzien als ik jou was.
|
Ik vind ook dat het er uitziet als een puistje, of een ingegroeid haartje, of een ontstoken talgkliertje..
Denk dus niet dat je je al teveel zorgen moet maken. |
Ik denk nog steeds ontstoken idd. Je kan het uit proberen te duwen, als dat lukt, anders gewoon wat trekzalf op doen of wachten tot het vanzelf over gaat.
|
Citaat:
|
Ik heb die ook welles :) nu in/bij me lies... maar ik weet ook niet wat het is :) heb dat wel vaker, maak me er niet druk om ofzo
|
gewoon uitknijpen :)
|
Oke, tnx... ik blijf er verder maar gewoon vanaf. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:12. |