![]() |
Je Favoriete Forum!
Mensen, wat is je favoriete forum?
Na zeer lang nagedacht te hebben, heb ik toch besloten om de meerdere-opties-aanvinken-mogelijkheid in te stellen. Uiteraard moet alles uitgelegd worden :). |
Helaas was er voor vakken geen mogelijkheid.
Het maximum 30 was nml al bereikt. Daarom kon ook geen "overige nml..." optie worden ingesteld. Maar, schrijf het hier anders gewoon bij je reacties erbij :) suc6! :cool: |
en trouwens niet teveel opties aanvinken!
anders wordt het zo onduidelijk. |
De Kroeg. Ook in het echte leven. :P
|
Citaat:
het speciale perseusforum: griekse oudheden in de kroeg. wissel hier je laaste kroegervaringen, tips en vragen uit. |
Citaat:
|
Grootscheeps onderzoek stelde vast dat het forum Het Terras het meest favoriet was bij de jongeren. Hoe toevallig ;) .
|
Citaat:
|
Uiteraard het terras/de kantine.
Verder Games, als echte gamesfanaat. En letteren, als beginnend schrijver. Ik kom 's winters ook regelmatig op TV en Radio, maar ín de zomer stoppen alle leuke TV-programma's en dan is er op dat forum ook niet veel te beleven. Deze heb ik dus niet aangevinkt. Onzin is k** want als je daar een leuk topic opent en je komt een uur later terug om te kijken of er op gereageerd is dan ben je eerst 10 minuten bezig om het topic terug te vinden (drie pagina's verderop) om dan te ontdekken dat er geen enkele leuke reply is gegeven, alleen maar smilies en veel woorden naar mij gericht die ze bij Jerry Springer zouden censureren. :mad: Leve de kantine (y) waar mensen nog respect voor elkaar hebben :D :cool: :) |
Citaat:
|
|front: DK niet HT|
ik kies voor nieuws en achtergronden, ARTistiek Dansen op Papier De Kantine waarom om dat dit de enige fora zijn waar ik serieus in meedoe, m.u.v. artistiek, maak ik vind het leuk om naar andermans creaties te kijken van deze 4 staat DK [SIZE=0.5]dus niet HT [/SIZE] met stip op 1 |
Mystiek.
Altijd dijenkletsen met de idioten die in elfjes etc geloven. |
School en Studie, Lichaam en Gezondheid en Psychologie.
|
Het Terras (de Kantine) en Psychologie
|
Onzin
want ik kom op dit forum om dom te posten, als vermaak, niet om serieuze dingen te posten... serieus ben ik wel ergens anders |
De Kantine !! :cool: :cool:
en als 2e Onzin :) |
- Het terras
- Psychologie (maar daar lees ik vooral veel) - Lichaam en gezondheid - Liefde en relatie edit waarom: liefde en relatie soms leedvermaak, en gewoon lekker speculeren, het terras dat lijkt me duidelijk :p , psychologie om dingen te lezen en lichaam en gezondheid om gewoon een beetje rond te kijken (eigenlijk niet zo boeiend maar goed). |
Citaat:
|
E&D, S&S, W-G&R, F-T&R, L&G, L&R, Seks, HT(DK)
Ik ga ze allemaal af, als ik iets interessants tegenkom, post ik. Verder kom ik ook wel eens op Psych, maar daar heb ik nooit veel nuttigs te posten :o En de rest van de fora bezoek ik ook wel af en toe, maar daar post ik echt zelden. Op 1 staat voor mij denk ik L&G :) Daarna alles op 2 :P |
muziek
|
Films, tv & radio en Muziek. Daar post ik het meeste, en films, series en muziek zijn ook meteen de dingen waar ik me irl erg voor interesseer :)
|
Lifestyle en Seksualiteit
|
DK/HT! Dan zijn er nog een aantal subforums waar ik ook kom.
|
Het terras
|
School & Studie, omdat het interresant is
Psychologie, omdat psychologie interresant is. Het Terras (de kantine), lekker serieus onzinnig doen :p Onzin, super onzinnig doen en spammen Filosfie & Levensbeschouwing, leuke discussies waar je veel van leert Populaire Wetenschappen , omdat het zeer boeiend is. |
Exacte vakken, omdat ik het wel leuk vind om mensen te helpen en omdat ik gewoon heel geïnteresseerd ben in de exacte vakken (het forum is dus ook leerzaam voor me).
Verder: School en Studie--> Idd heel interessant Lichaam en Gezondheid + Seksualiteit --> Erg handig als je zelf ergens mee zit en ook heel leerzaam. Het terras (De kantine) --> Veel orginele topics waar leuk op wordt gereageerd. Onzin--> Hier kan je alles kwijt en er is altijd wel iemand. Software & Multimedia + Hardware --> Ook heel interessant. En nu ben ik er vast nog een paar vergeten... |
onzin, like d0h
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
leuk: nee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Creatieve vakken. Duh.
|
Eten & Drinken
Films, Tv en Radio Lichaam & Gezondheid De Kantine (Het Terras) Reizen & Vakantie (die mis ik in de poll :o ) |
Dk/ht(!)
|
Onzin
|
Film tv en radio
|
Seksualiteit de gekste! Kijken of ik een lange piemel heb (y)
nieuws en achtergronden, artistiek, drugs en alcohol, de kantine |
Het Terras natuurlijk.
Daar heb je namelijk mensen die zich vervelen en dan gaan vragen welk subforum mensen het leukst vinden enz. |
Citaat:
en die mening wordt door menig mens gedeeld :P |
Psychologie, De Kantine. (y)
En waarom staat Reizen & Vakantie er niet bij? :nono: ;) |
Psychologie, DK, school en studie, liefde en relatie
|
S&S, HT (tuurlijk :cool:), L&R
|
't Ouwe Large Forum.
|
Films, TV & Radio.
Omdat daar een aantal vaste topics zijn waar ik altijd wel in te vinden ben :) En omdat ik film en tv verslaafd ben ;) |
Onzin, Letteren en Dansen op Papier:o
Onzin omdat het daar vaak toch wel gezellig is en ik daar nu eenmaal het meeste kom en Letteren en Dansen op Papier omdat ik daar ook nog weleens kom en ik het echt super vind dat daar zoveel mensen nog op elkaar reageren en echt de moeite nemen om elkaars dingen te lezen en zo(y) |
Lifestyle
|
DK en S&S
|
sport, l&r, het terras en letteren.
|
Letteren, Dansen op Papier en Psychologie :) En onzin eigenlijk ook wel :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:58. |