![]() |
Mn comp. start niet meer op!!!
Kan iemand mij pleazz helpen voor vanavond 10 uur? want morgen ochtend vroeg ga ik op vakantie..
maar mijn probleem is dat ik perongeluk geloof ik een bestand heb verwijdert en door dat bestand (NTLDR) kan ik mijn comp. niet meer op starten want dan staat er NTLDR ontbreekt Druk CTRL + ALT + DEL om opnieuw op te starten Maar dat probeer ik heel vaak maar dan komt het gewoon weer opnieuw :s en ik wil hem wel formateren als mijn belangerijke bestanden er niet opstonden want die wil ik bewaren.. weet iemand misschien een oplossing???? |
|
Als je op vakantie gaat kan je het toch ook wel oplossen als je terug komt? :confused:
|
Ik neem hem mee op vakantie en dan wil ik best wel dat hij het doet...
|
Die tweede oplossing zal niet werken:
- je moet hiervoor aan een opdrachtprompt geraken dus ofwel moet windows wel kunnen opstarten OFWEL moet je in DOS opstarten met speciale NTFS-drivers die je enkel tegen betaling kan vinden (er bestaan ook gratis drivers, maar die kunnen niet schrijven, dus daar heb je in dit geval niets aan). Die Engelse hulp moet wel werken, lijkt mij, vooral dit: Citaat:
|
Houd het makkelijk hé ILUsion, want het blijft een meisje. ;)
Hier heb je een nederlandse leken-handleiding:
|
Dankjuh :p al begreep ik dat andere berichtje prima...
maar dat lukt allemaal wel als mn domme broer dat systeembeheerders wachtwoord heeft terug gevonden :s alleen in het begin vraagt hij naar bij welke windows-instalatie wilt u zich aanmelden en dan zouw ik denken de r voor repareren al reageerd hij alleeen maar op de nummer 1... alleen nog 1 probleempje (nog een?? ja nog een) mijn laptop heeft geen E schijf :s............... |
Citaat:
Citaat:
Spoiler
|
Ooow oowkeej :d
|
Het was gewoon een stukje dat ik ge-copy-paste had uit de eerste link van dafelix. Dus bedank hem in plaats van mij. Daarnaast gaf ik enkel de reden waarom zijn Nederlandse link niet zou werken.
Offtopic: Nu vraag ik me wel iets af: heeft XP Home wel een administrator wachtwoord? Volgens mij geraak je daar niet binnen als administrator (mijn pa zei altijd dat '123' het standaardwachtwoord is voor de admin, maar ook dat lukte hier vaak niet in de recovery console) |
ooow haha oowkeej
maar ik heb de code niet waarmee de laptop is geformateerd :o dus kan ik hem niet repareren... |
gewoon enter drukken @ admin password? doe ik ook, gaat zo
|
Hoooi ik ben weer terug van vakantie!!
Ik had mn laptop wel meegenomen op vakantie maar heb hem niet gebruikt want het lukt nog steeds niet :'( ik vindt het niet erg om hem te formateren maar er staan belangerijke (nouwhja voor mij dan) bestanden en fotoows op.. duzzz ik ga het morgen weer ff opnieuw proberen.. |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, jongens en meisjes zijn allebei even dom :p |
Trouwens, ik heb mijn eigen winxp installatie-cd een bekeken.
ntldr en ntdetect.com staan met z'n tweeén in de I386-map. Dus als we nou eens in dos (met cd ondersteuning) nou gewoon die bestanden kopieeren naar de c-schijf dan moet het toch ook wel lukken? Offtopic: Citaat:
(exclusief Enlightenment, krummeltje en ekki) Dus wanneer je begint met posten kan je eerst beter kijken naar de sexe zodat je ongeveer kan inschatten of je het nou moeilijk of makkelijk kan uitleggen. |
Ik heb dat een keer alleen met het bestand ntldr geprobeert maar hij reageerde niet....
ik heb eerst het oude wachtwoord nodig om het wachtwoord te veranderen daar gaat het om:S:S |
Ik had hem naar een overbuurman gebracht en die maakte hem ffiezz... :o heeel snel!!!! kben nu heeeewl erg blij!!! :d:d
nog bedankt voor jullie hulp!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ja maar toen dacht k daar niet echt aan..
|
Citaat:
Offtopic: ook deze kick is niet echt nodig, maar ik probeer 'Ikkuuuuuh' wat op te voeden ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |