![]() |
Hokjes?
Wat vinden jullie van hokjes? ikzelf heb er een hekel aan. Werd altijd zomaar in het sk8rhokje geplaatst, terwijl ik niet eens een skateboard heb! En dan alleen maar omdat ik overzeas draag en niet in van die (in mijn mening) ordinaire rokjes ga rondhuppelen. In wat voor hokje worden jullie geplaatst?
|
NIET WEERRR :nono:
|
ik vind ze wel handig.
|
ik ben bassist
|
Citaat:
|
Passé
|
ik word altijd als in het kippenhok gestopt
|
Citaat:
|
Als je hok ordinair is dan is het je eigen schuld.
Mijn hok is metal. :cool: |
sex in een pashokje :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en van een elektrische vliegenmepper krijg je een elektroschok (y)
heb ik toenstraks ondervonden |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha droge p00p, post er nog eens ff ehm... 16?
|
Alto, kakker, nerd en gothic. :)
Hokjes zijn trouwens noodzakelijk om voor jezelf te schetsen hoe een persoon is. Als je bijvoorbeeld iemand ziet die volledig in het zwart gehuld is en spikes draagt, krijg je gelijk een bepaald beeld van zo iemand en op die manier kun je anticiperen. Iemand in driedelig bijv. spreek je altijd aan met 'meneer' of iets dergelijks, iemand die er uitziet als Theo van Gogh waarschijnlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gisteren
|
Het kan me echt geen zak verrotten als jij in het zgn 'skaterhokje' wordt gedouwd, moet je maar niet van die achterlijke broeken kopen (n).
Rokjes (y) |
Citaat:
Jij bent zeker alto? |
Citaat:
:nono: |
wie is theo van gogh?
|
Citaat:
http://www.ad.nl/images/theo.jpg |
Joepie! Een spamtopic!
Na gisteren zit ik in het hardcore-hokje :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: |
Citaat:
|
:rolleyes: zeik niet
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Mijn hok heerscht jullie hokjes er finaal uit
|
Citaat:
Citaat:
:D |
Citaat:
Ot; Hokjes kunnen me geen ene reet roesten. |
Citaat:
@Pan Am: :D |
Welkom bij Muziekgroep Ad Hok
Het is de muziekgroep ter opluistering van feesten, voor sfeervolle achtergrondmuziek tijdens recepties en diners en voor (koffie)concerten, met een indien gewenst, uiterst gevarieerd programma. Bij de oprichting in augustus 1992 heeft de groep het standpunt ingenomen dat leuke muziek niet gebonden is aan één bepaalde stijl. In 1993 werd de CD Zeemansliederen in eigen beheer uitgebracht. Hieruit volgden optredens op shantyfestivals in Rotterdam en in Hull (Engeland). In 1994 verscheen de cassette Miks met een overzicht van de muziekstijlen in het repertoire van Ad Hok. Voor verschillende culturele commissies, zoals die van het kerkje van Oude Schans, en restaurants, zoals 't Oelenbret in Dalen werden (koffie)concerten verzorgd. Verder speelde Ad Hok op veel bruiloften, recepties, personeelsfeesten en ontspanningsavonden in verzorgingstehuizen. In 1996 volgde de CD Mensch durf te leven met 'liederen uit de oude doos'. Muziekgroep Ad Hok was, en is nog steeds, in verschillende bezettingen regelmatig te gast bij meerdere radioprogramma's zoals Muziekmelange, De Noorderrondrit en Half pud, half regenwoater van Radio Noord en het programma Muzementen van Radio Drenthe gepresenteerd door Jans Polling. http://www.adhok.nl/plaatjes_muziekg...196_oprood.gif Voor meer informatie over Ad Hok en zijn muziekgroep kijkt u gewoon op www.adhok.nl |
Citaat:
|
kan me niet zoveel schelen.. ze zeggen maar wat ze denken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb het niet zo op hokjes,net zo min heeb ik het op overzeasbroeken en rokjes :p
|
Ik ben kakker maar ik wil heel graag alto of gothic zijn. :rolleyes:
|
Høk!
|
Høken juh :D
maar ff ontopic: ik ben echt een vette skater :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik ben te dik voor een hokje.
Hihi. :rolleyes: |
ik ben mesjelluf hoowr :rolleyes: