![]() |
le marché
Super lekkere broodjes hebben ze daar (y)
Wel jammer dat je niet in elke verstiging kan zitten. Is er misschien iemand die het ultra-geheime recept van hun tonijnbroodjes kent ? Ik krijg ze zelf nooit zo heerlijk. |
Ik vind het vaak wel heel leuk wanneer je buiten op een dagterras kan zitten :) En verder drink ik er meestal alleen maar iets, de broodjes vind ik er nogal duur.. (ik ben maar een arme student! )
|
Kan je niet helpen met de tonijnbroodjes, want ben vegetarisch maar tis daar inderdaad erg lekker :) Ben fan van de yoghurt mango shake :D
|
Ik kom er bijna nooit en anders alleen om er iets te drinken.
|
Citaat:
Ik kom er nooit, als ik ergens een broodje haal, dan is dat vrijwel altijd bij De Boterhamexpress. :) |
ik ken het niet, wat is het voor iets :confused:
|
Ik eet er meestal als ik met vriendinnen aan het winkelen ben. We nemen dan meestal een broodje en wat te drinken, en soms nog een stuk taart ofzo. Het eten is daar prima (y) Alleen jammer dat ze niet altijd alles hebben :s
|
Soms, als ik met een vriendin aan het winkelen ben, kom ik daar wel eens. Dan pak ik altijd zo'n vruchtensap (die zijn daar erg lekker) en een broodje.
Die tonijnbroodjes daar zijn inderdaad erg lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
goed voedsel daar, niet eens erg prijzig, voor wat je krijgt: een volle maag, en kom daar nog maar eens om bij de mcdrek
|
Ik kom er nooit... ik vind het te duur, en als ik in de stad een broodje koop heb ik liever een warm bladerdeegbroodje. Zo'n bol met allemaal lekkere belegjes is wel lekker maar ik maak het liever zelf :)
edit: of haal ik la marche en la place door elkaar? Het 'restaurant' in de v&d, daar kom ik wel eens perensap drinken. Of warme chocolademelk :). Maar het toonbankding aan de buitenkant, daar kom ik nooit. |
Citaat:
|
panini-tonijn-verhouding (denk ik)
- 3 kilo tonijn uit blik - 2 appels in stukjes - 520 gr. tomaten in stukjes - 300 gr. ui in stukjes - 40 gram zout - 40 gram peper - iets van 520 gram mayonaise/cocktailsaus. Yuk :S en dat s'ochtends om half 8 staan te bereiden. Ik snap niet dat al die mensen broodjes tonijnsalade kopen. |
Mooi!
|
Citaat:
La Place zijn de zelfbedienings restaurants, le Café is een klein cafeetje (waar wel wordt afgeruimd), Panini is de toonbank voor de broodjes aan de buitenkant en Le Marché is om dingen naar huis te nemen geloof ik. (Heb bij V&D gewerkt). Het geheel valt onder Les Halles. |
Citaat:
Je kunt als mens niet vegetarisch zijn (wat jij schreef), wel vegetariër. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
I <3 the shakes
en ik ben ook dol op de broodjes al hoe wel 't wel prijzig is, maar dat heb ik er meestal wel voor over, ik verkies la marché echt wel boven de mac of bk. |
Citaat:
ontopic: ik kom er nooit :) |
Citaat:
Als je zegt;'Ik ben vegetarisch.' dan zeg je dat je dus min of meer niet van vlees bent.... En dat ben je wel :P |
Citaat:
weer wat geleerd :) |
die broodjes roomkaas :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik eet altijd bij La Place als ik ga shoppen. Hemelse stel-je-eigen-salade-samen... Broodjes kruidenkaas zijn ook lekker. Jammer dat er bijna altijd vlees op de broodjes zit, wat meer vegetarische afwisseling zou leuk zijn (van een broodje kaas word ik nou niet echt warm). Bij Le Marché kom ik nooit. |
weet je wat het is met die broodjes kruidenkaas ....(ik werk bij la place) de een vindt dat er teveel op zit, en de ander wil juist zoveel mogelijk... Tja, dus dan gooi ik er altijd maar een zooi op en de mensen die minder willen halen het er maar af.
Tip: vraag om een broodje kaas met de mosterd-honingspread erop (die zit normaal onder de ham) dan zijn ze een stuk lekkerder. Soms is er trouwens ook omelet (vegetarisch) uit de oven natuurlijk (we zijn te lui om ze per stuk in een pannetje te bakken) |
Ik vind het meestal heerlijk daar. In Breda vind ik het bijvoorbeeld erg (y), en de broodjes tonijn zijn inderdaad nog wel het lekkerste. Of de zalm, of de salades... heerlijk :). Vooral fijn om even te zitten tijdens een lange dag stadten ;).
|
La place / marche is zon beetje de enig dobber waar V&D nog op drijft...
Hele warenhuis knudde, maar lekker eten kan je er wel :p |
Bij Le Marché drink ik weleens wat (thee, chocolademelk), maar eet er nooit. Bij het bakkerij gedeelte heb ik weleens croissantjes en kaasstengels oid gehaald.
Bij La Place eet ik weleens, daar hebben ze heerlijke broodjes. Die met tonijn of die met roomkaas. Goed belegde broodjes, gewoon goed verdelen over beide helften van het broodje, gaat prima. :) Laatst heb ik daar een ijscoupe met aardbeien op, ook yum ja. :) Het is er misschien niet zo goedkoop, maar ik kom er toch bijna nooit. |
* terug van weg geweest (weekje vakantie) *
Vind ik ook, hier in Maastricht hebben we er op het Centraal Station ook eentje. Heb er wel eens iets gekocht, vet lekker :)(y) |
De saucijnenbroodjes zijn best wel lekker. :cool:
Ik kom er niet zo vaak, alleen als ik met iemand in de stad wil drinken en niet naar een cafe wil. Ik ga er eigenlijk nooit heen om daar iets te eten.... |
t is lekker enz maar ik heb nooit zoveel geld (n)
|
Ik ga het navragen bij een collega van me :)
|
Citaat:
|
ik vind hethier in almere te smerig.. die mensen die er werken GATVERDAMME !!
ach zodrai k uit almere ben en in amsterdamn loop koop ik vrijwel altijd wel iets bij le marche |
Toch maar een keertje proberen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |