![]() |
Wat is jouw lekkere zelf gemaakte mix?
van mij sambuca met fanta en dan een citroenschijfje :cool:
|
spa rood met citroensap
appelsap met spa zulke dingen met drank mix ik nooit |
brood met vlokken (y)
|
oja, en in kroatie dronk ik wel eens mish-mash ofzo
fanta met rode wijn, klinkt vies, was best lekker |
|
mixjes zijn gay
|
voor de grap op een feestje een keer een grote kan gevult met: bier, bacardi, rode vodka, zwarte vodka, blue curacou, dropshot, passie en nog wat vage shit.
De kleur was uiteindelijk ranzig bruin/zwart, maar opzich best te zuipen. Aan het eind van de avond...een dikke zwarte kotsplas tegen het tuinhek aan en in de vijver :o :D |
Pfoe... ehm
Safari - 7up tropical rode Ursus wodka met witte of rode canei rode Ursus wodka met witte Smirnoff wodka en 7up cognac, goldstrike, whiskey en cola cognac met cola tia maria met pina colada blue curacau, zwarte wodka en 7up blue curacau, rode wodka en 7up smirnoff ice met blue curacau smirnoff ice met rode wodka smirnoff ice met welke extra wodka dan ook smirnoff ice met safari ehm... zoveel. Alcohol he :D. Maar ik ben t gekst van safari-up tropical. |
Shiva en Sancta maria is erg lekker :P. Doet ook goed :D
|
Citaat:
Rode wijn met 7up, ook lekker. Of rode wijn met cola=cherry coke met alcohol :D. |
Caipiroska: wodka, gecrunched ijs, paar scheppen witte poedersuiker, 2 limoenen in stukjes gesneden en geplet in een glas, even roeren en...ENJOY! :)
|
pina colada met safari en nog wat spul door elkaar, het was erg lekker, t smaakt naar yoghi.:o
|
Citaat:
|
skuff & a5 (y)
|
wodka met rum en bier, en een beetje flugel. word je echt zat en ziek van ;)
|
Santa en Maroc.
|
Citaat:
|
Ace, zo'n 20 gram koolhydraten en 200 mg speed in een beker. Je proeft de speed niet zo en je krijgt nog een bult kalorieën en vitamines binnen ook. Naar smaak eventueel vodka toevoegen.
|
Cola en Baileys
|
White Widow met de plaatselijke specialiteit: fruity (L)
|
Citaat:
|
nee, de wiet :o
|
Jenever met cola.
|
Een gigolo is wel lekker: witte wijn met red bull.
|
Mad Dog: shotglas met 2/3 wodka, bodem met frambozensiroop en 4 druppeltjes tabasco :evil:
|
hasj+wiet+tabak(+tip+vloe)
|
cola, rum, pissang en wiskey door mekaar mixen, 50ml cola, en van de rest 25 ml each, na paar glazen was ik knetterdronken, en lekker :D
|
porto met ice tea peach
|
Citaat:
(ik gebruik alleen aardbeiensiroop.) hehe, en als je vervelende gasten op bezoek hebt zijn wat extra druppels tabasco altijd leuk :D |
Fles met water.
|
spiritus met wat cola
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49. |