![]() |
Forrest Gump op tv
Vanavond, 21.00 op rtl 4.
run forrest, run! :D |
Ik vraag me altijd af, is dat verhaal nou wel of niet gebaseerd op een waargebeurd iets. :confused:
|
Oooh, leuk! Maar ik ben er niet vanavond..
|
Mooi zo die ga ik dan eens lekker kijken! Ik wou hem al heel lang zien maar er kwam steeds iets tussen, en hetr schijnt een hele mooie film te zijn dus ik zit vanavond aan de buis gekluisterd
|
Tom Hanks (y)
|
Citaat:
|
ik vind het een hele mooie film met geweldige muziek,
het einde ontroert me altijd :o maar ik heb FG laatst nog op video gekeken, dus kijk ik nu niet :o |
Citaat:
|
Lijkt me ook niet dat het waargebeurd is.. :p Maar wel vet...alleen nu is het pauze :(
|
is een echte goeie film
tam hanks had togh daarmee een oscar gewonnen |
Tweede keer dat ik hem zie.. nog steeds goede film :) dvd-aankoopwaardig
|
goeie film (Y)
|
Citaat:
Mooie en grappige film, met knappe special effects. (y) |
Ik heb 'm op video.
|
Na m gisteren weer gekeken te hebben heb ik besloten m toch maar eens aan te schaffen (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kheb m opgenomen :) Had m nog steeds niet gezien namelijk :bloos:
|
Heb 'm gister voor het eerst gekeken en het is zo'n mooie film, echt het ontroerde me. Ik vind het ook knap dat Tom Hanks dit heeft neer kunnen zetten, echt een top prestatie!! Me moeder zegt dat het een waargebeurt verhaal is.
|
KUT Vergeten m op te nemen :mad:
damn :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
This zeker een van de mooiste films en tevens ook echt goede films die er gemaakt zijn (y)
|
Citaat:
|
De eerste keer dat ik de film zag, vond ik er echt geen zak aan, maar dat lag toch echt aan m'n stemming van dat moment. Zat toen met m'n hoofd veel te veel bij andere dingen. Gisteren de film nog eens gezien (in zéér fijn gezelschap :) ) en ik vond hem geweldig! Eén van de beste films die ik heb gezien! (y)
|
ik vind m maar tegenvallen.
|
kut gemist naja ik koop m wel een keer
nooit gezien eigenlijk :bloos: |
Ik heb m op dvd hij is echt heel erg goed (y)
mensen denken toch niet serieus dat het een waargebeurd is? :eek: |
leuk hoe je bijna een halve eeuw amerikaanse cultuur aan je voorbij ziet trekken!
|
Ik vraag me echt af hoeveel nummers van The Doors in de hele film voorbij zijn gekomen.
Maar goed, toch maar weer gekeken :) |
Citaat:
Break on through (on the other side) |
Nu je het zegt, de muziek die in de film gebruikt werd is echt prachtig. Ik geloof dat zo'n 9 van de 10 nummers favorieten van me zijn. Ik heb dan ook geregeld mee zitten neurieën. (y)
|
Citaat:
|
Vijf nummers van the Doors, aldus imdb ;)
|
Citaat:
|
weer janken op het eind hoor :rolleyes:
|
ik heb de dvd gehuurd bij de bieb, duurt 136 minuten, maar volgens mij is de helft weggeknipt:s ik mis een heleboel scenes..
|
daar hoef je geen 4 maanden oud topic voor te uppen..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |