![]() |
je minst favoriete subforum
nav een ander topic
|
liefde & relatie
wat een zeikerds zitten daar zeg |
geen poll erbij?
Maar goed: Drugs en alcohol, daar heb ik gewoon niets mee. |
Citaat:
|
Alle fora waar ik echt zeer zelden tot nooit kom:
F&F, N&A, V&A, T&C, Muziek, D&A, Lifestyle, Mystiek, Onzin, CG, N&F, Sport, S&M, F&L, PW, V&E. Dat zal het wel zijn. (Sommige fora heb ik hier niet genoemd en in het andere topic ook niet, daar lees ik dus wel eens, maar post ik nauwelijks. Dat zijn het Wisselforum, ART, DoP, Let, Hardware, Games, Beleidsz., M&M en de Huiswerkfora.) Zo, dat zal jullie zeer interesseren :P Onzin interesseert me het minst. |
Het NSB-subforum.
|
Mystiek (n)
naja, soms snurk ik wel is in het droomtopic :o |
Ik heb niet 1 subforum die ik echt het stomst of zo vind. Gewoon alles waar ik nooit kom. Dat zijn er nogal wat
|
muziek
|
Wetenschap en Technologie subfora
Huiswerk subfora En Mystiek, Letteren, Toneel, Onzin, Psychologie en dat was het wel. |
Mystiek en Drugs & Alcohol.
|
Drugs & alcohol. Op de computerfora kom ik ook nooit, maar die kunnen nog handig zijn als er weer iets met m'n computer is.
|
Onzin (n)
|
mystiek
|
mystiek :o wetenschap en techniek, en flora en fauna
|
huiswerk forums kijk ik ook nooit in, en dansen op paier ook niet
ook niet bij toneel, letteren en al die shit |
Lifestyle, Drugs & Alcohol, Wetenschap en Technologie subfora,
Toneel & Cultuur, Dansen op Papier, ARTistiek. |
Psychologie, al die depressieve mensen daar (n)
|
Citaat:
|
Onzin, wat zitten daar een stel sjappies
Werkelijk de vuilnisbak van het forum. |
drugs & alcohol vink niet zo informatief
ik ben dronken na 10 bier. goh ik na 20. ojee. maar dit zijn uiteraard alleen vooroordelen. misschien moet ik de sfeer op dat forum maar eens gaan insnuiven. heey vat je m :eek: |
Psychologie, mystiek, liefde en relatie, en onzin.
Afvoeren die hap. |
Citaat:
|
ehm... iets als S&M ofzo.
|
Citaat:
|
Het meldpunt en mededelingforum, waar snitches hun gram halen. En ik heb een hekel NSB- achtige verklikkers en verraders.
|
al die computerfora's..Games, hardware etc..
|
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens. |
Hm. Ik kom lang niet overal. Maar lifestyle vind ik echt een kutforum. Ik kom er dus ook zelden. :)
|
Inderdaad, of dingen in de trant van:
"Welke nummer vind jij eng als je een joint aan het smoken bent?" |
De fora waar ik niet vaak kom (logisch) dus:
Artistiek Dansen op Papier Drugs en Alcohol Lifestyle Mystiek Seksualiteit Onzin Nachtleven en Festivals Sport Hardware Software Games Populaire Wetenschappen |
Mystiek, psychologie en populaire wetenschappen. Daar heb ik gewoon echt helemaal niets mee.
|
Subforum? Je bedoelt gewoon forum?
|
Sport en alles wat met computers te maken heeft
|
Nachtleven en Festivals
|
Sport.
|
Gaat je niks aan.
|
Citaat:
mystiek en dansen op papier kom ik trouwens ook nooit. |
Citaat:
|
het terras, al die vrolijkheid..
|
L&g.
|
Citaat:
omvat, een subforum een onderdeel daarvan is (HT is een onderdeel van 'het forum' bijv), en een 'subsubforum' weer een onderdeel is van een subforum (zoals Europa een onderdeel van R&V is ;))? :o |
Citaat:
mja ik bedoelde dus idd de indeling in muziek/lifestyle/flora en fauna etc. het zijn allemaal onderdelen van 'het forum' en bij benadering heeft quiana ook nog gelijk als je een nog uitgebreider onderscheid maakt. |
Economische vakken
|
Citaat:
Citaat:
|
"Flora en Fauna"
:rolleyes: |
Drugs en Alcohol, Psychologie, Mystiek.. (maar deze zijn mn topdrie minst favoriete subforum :p)
|
1) Het NSB subforum
2) Mystiek (teveel zweefkezen daar:p) 3) Hardware En de huiswerkfora. |
Ik kom op veel forums nooit, maar ik heb niks met onzin. Er zitten daar te veel onbeschofte boeren....
|
Meldpunt&Mededelingen
Vroeger was Feedback veel leuker en amusanter :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |