![]() |
verlangen naar vriendje
schrok een beetje van mezelf..
ik heb mijn vriendje nu 2 weken niet gezien (voor sommige is dit niet zo raar sorry maar ik be gewend hem veel te zien) en over 2 weken zie ik um weer. En ik betrapte me er vandaag op dat ik echt ontzettend naar hem verlangde om zegmaar hem weer dicht bij mij te voelen.. wilde hem ineens spontaan een massage geven enzo heel raar terwijl hij erniet is... Ik vind dit echt supermaf, en echt laten weten aan hem dat ik me zo voel gaat beetje moeilijk ( kan alleen smsen ) en als ik sms smst hij niet terug begrijp ik ook wel is vet duur natuurlijk... En dan verlang ik nogmeer naar um... supervaag echt, maarja mensen hier bekend mee? |
Tuurlijk wel,
als ik op reis/kamp ga ofzo, zonder mijn vriend mis ik hem ook. Is toch maar normaal? En ja, dan heb ik ook zin in al die dingen, hem gewoon eens knuffelen,masseren, een tedere kus..al die dingen, na een tijd is het echt megahard verlangen.. wat het weerzien des te leuker maakt natuurlijk :). |
Gefeliciteerd, je bent écht verliefd.
Hier is niet zoveel tegen te doen; koester de gevoelens en verzin alvast wat voor leuks je met hem gaat doen als hij weer terug is. |
Je vindt het maf en schrikbarend dat je je vriendje mist als je opeens veel langer dan normaal zonder hem zit? Joh, dat is toch normaal :)
|
Zoek meer vrienden dan alleen je vriendje
|
het lijkt me vrij logisch! velen zullen dit herkennen.
maar probeer iets anders te gaan doen, afleiding te zoeken ofzo. |
Ik zie mijn vriendje soms ook anderhalve week niet. En dan mis ik m best wel heel erg hard. Ik vind dat een best vaag gevoel. Dan wil ik met alle macht bij m zijn, al is het maar om in zn armen te liggen of naar m te kijken.
Daar heb ik wat opgevonden: ik bel m gewoon elke avond en dan is het net alsof hij bij me is. 10 minuutjes (1 uur, 1.5 uur, 2 uur :o) is genoeg. is wat moeilijker als die op vakantie is.. |
heb ook afleiding vandaag 3 dagen naar delft :D
|
Citaat:
|
Delft is toch best leuk! maar ja, als je er woont kan ik me voorstellen dat je er op een gegeven moment op uitgekeken bent....
maar is dat niet heel vaak zo dat je wat snel uitgekeken raakt op de plaats waar je woont, (tenzij het echt een grote stad is ofzo) |
Citaat:
|
Tjah, dat is toch helemaal niets bijzonders. Ik heb zowiets al als ik net een half uurtje thuis ben nadat ik net de hele dag bij hem ben geweest :bloos:. Komt gewoon door de verlieftheid. En der is niets aan te doen, behalve gewoon veel plezier maken met anderen en afleiding zoeken etc.
Er zou pas iets mis zijn als je dat niet hebt :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |