Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Stelling: een man vind zijn vriendin pas interessant als.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=90329)

Denise84 13-05-2002 19:26

andere mannen haar ook begeren. (stond in de YES btw)
Ik denk dat het gedeeltelijk waar is. Wil denk ik niet zeggen dat ze daardoor leuker is, maar wel interessanter om (in dit geval) haar steeds weer voor jou te laten kiezen. Lijkt me.. (maar daar wil ik niet mee zeggen dat iemand anders niet interessant zou zijn)
Wat denk jij?

nare man 13-05-2002 19:31

Ik denk dat dat alleen opgaat voor mannen die redelijk zeker van zichzelf zijn...tenminste, als ik bijvoorbeeld kijk naar mezelf, dan zou ik het echt niet leuk vinden om een vriendin te hebben die door iedereen begeerd wordt. Dan zou ik constant de geile, wellustige blikken van al die andere mannen voelen en heel erg onzeker worden over óf ze nog wel bij mij zou blijven...:$

Voor mannen die al zeker zijn van zichzelf is het dan idd wel een soort ego-boost.

Dusjcrib 13-05-2002 19:32

Hmz, zou ms best waar kunnen zijn..

Alhoewel ik nou niet het idee heb dat veel jongens/mannen mij begeren, en mn vriend is toch echt weg van me. Misschien is het in het begin zo, velen willen haar, en dan de kick dat ze uiteindelijk voor hem gaat.. Maar op den duur, in een serieuze relatie zal het denk ik een stuk minder belangrijk worden, zal het vooral hinder i.v.m. jaloezie betekenen denk ik..

marlies 13-05-2002 19:38

Is niet te hopen, kan me niet voorstellen dat mannen mij zomaar gaan begeren..

Wim Wok 13-05-2002 20:06

lekker generaliserend...

Wendy Lynn 13-05-2002 20:22

Citaat:

Wim Wok schreef:
lekker generaliserend...
Het is ook maar een stelling snap je?

Esmée 14-05-2002 12:16

Zit wel wat in denk ik. Maar dat is andersom ook wel zo. Als je weet dat je vriendje populair is en dat veel meisjes jaloers op je zijn omdat jij zijn vriendin bent en hij voor jou heeft gekozen, kan best een gaaf gevoel zijn... maar aan de andere kant kan dat natuurlijk ook voor een hoop onzekerheid zorgen.
Maar ik denk dat mannen idd wel eerder zoiets hebben van als ik een beetje een 'lekker wijf' heb kan ik mooi mn vrienden daar de ogen mee uitsteken :D
(en neej ik zeg niet dat alle mannen zo zijn, maar die mannen zijn er absoluut)

Jadis 15-05-2002 19:21

als je alleen maar met je vriend of vriendin heb omdat andere mensen geil naar hem/haar kijken... dan ben je op uiterlijk gefixeerd. en naar mijn mening erg oppervlakkig.

Rio 15-05-2002 19:26

Citaat:

Jadie schreef:
als je alleen maar met je vriend of vriendin heb omdat andere mensen geil naar hem/haar kijken... dan ben je op uiterlijk gefixeerd. en naar mijn mening erg oppervlakkig.
hier zit wat in!!!

cerys 15-05-2002 19:32

mm ik denk niet dat dat voor iedereen geldt.. die popi jopi losers denken volgens mij meestal wel zo.. maar echt fijne jongens boeit t niet hoor.. zo denk ik dan

Wim Wok 15-05-2002 19:54

Citaat:

Wendy Lynn schreef:

Het is ook maar een stelling snap je?

ja en ik geef ook alleen maar mijn mening

Dy|_uCK 16-05-2002 19:39

nee ik heb met mn huidige vriendin het idee dat er weinig anderen haar leuk vinden en dat vind ik wel goed zo :)

droomkoningin 16-05-2002 19:59

Hey

Dat heb ik idd ook in de YES gelezen ja...(leuk blad btw)
Maar ik denk dat dit wel zo'n beetje waar is ja...:cool: Niet bij iedereen geldt dat natuurlijk en ook niet evenveel, maar jawel... Er ligt wel een logica in....:p

MissBi@tch 17-05-2002 10:27

mijn vriend zegt van niet...

spacegirl 17-05-2002 13:44

mijn ex moest er anders niks van hebben(was een zeer jaloers typje) en mijn vriend maakt t niet zoveel uit,hij vind t wel leuk want hij ziet t als compliment.

Freyja 17-05-2002 18:43

Hmz, dat is vast wel waar ;) *kijkt naar zichzelf wat jongens betreft* Begeerde jongens zijn ook interessanter :p

Paranoide 17-05-2002 21:00

tja, daar is de hard-to-get methode op gebaseerd he.. goed, ik kan er verder ook niet al te veel over zeggen, maar ik neem aan dat als de methode werkt het ook wel ergens waar zal zijn, hoewel het natuurlijk niet voor alle leden van het andere geslacht telt :)

bracelance 17-05-2002 21:45

ik vind het vreselijk als andere mannen haar begeren. Ik ben ook wel bezitterig want ik flip bijna als ze 5 minuten met een ander staat te praten en dan plezier heeft. Dan denk ik:"kan ze dat niet met mij hebben?"

Ik ontmoette haar toen er niemand bij was dus er was ook geen 'concurrentie'. Ik denk (net als nare man) dat het een ego-boost is voor hele zekere mannen. Maar ik denk dat bijna geen enkele man zeker is. Er zijn er wel veel die heel zeker overkomen maar die hebben van binnen toch ook wel negatieve concurrentiegevoel

Gleipnur 18-05-2002 15:51

ja ik ben het eens met die theorie en heb het ook al ondervonden, hoe meer concurrentie hoe meer "kandidaten":-)

GeNeVa 19-05-2002 20:45

Ja dahag!

Daar klopt dus echt niets van!

Wat een stomme stelling!

Ik vind mijn vriend interessant en leuk:
om hoe hij eruit ziet :D en omdat ik het gewoon goed met hem kan vinden, en niet omdat een hele boel andere meiden hem begeren ofzo...
het feit dat andere meisjes hem er ook leuk uit vinden zien vind ik alleen maar een compliment! Dat is zeker niet de reden dat ik met hem ga.... wat een onzin!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.