![]() |
Goeiesmorgens!
Hoe begroet jíj iedereen 's ochtends?
|
hou je harses
(ochtendhumeur) |
niet, ik zeg niks
|
Weltrusten.
|
"Tering kankah op ik moet pissen!"
... omdat er altijd huisgenoten in de badkamer lopen te kutten als ik net ben opgestaan. |
ik maar ondefinieerbare geluiden, die voor meerdere uitleg vatbaar is
|
dat hangt van mn humeur af,
is het goed dan begroet ik iedereen persoonlijk (ook de honden ja:o) is het niet goed dan ben ik heerlijk chagrijnig en kan je maar beter uit mn buurt blijven |
dan is oomlief allang boodschappen doen, m.u.v vandaag wantvanacht heb ik de slaap niet kunnen vatten dus ben ik om 6 uur vanmorgen maar wat spieroefeningen gaan doen, en toen oomlief wakker werd, 'zo sinds wanneer sta jij zo laat op' ant: Laat hmmmpffgrrr zoiets?
ik heb zowiezo geen humeur dus ook geen ochtondhumeur |
"hhhaaai" (met 'n suffe kop). De komende 5-10 minuten zeg ik niks zodat ik 'n beetje wakker kan worden. Uit m'n mond komt dan niks anders dan wat geluiden die ongeveer klinken als: "hmmh"
|
'Goeiemorgen'
En als iemand me wakker maakt iets van 'mmh' oid. |
Goeiemorgen of hoi.
|
goede morgen
|
Goedemorgen. *pakt de krant en zegt de volgende 15 minuten heel weinig*
|
Goeiesmorgens al te saam. Gehhehehe. Goeiesmorgens juffrouw Jannie. Goeiesmórgens Edggggggar. Goed geslapen gozer?
|
's Morgens op de uni begin ik altijd met het voordragen van een klein gedichtje:
Goedemorgen alle kinderen in de klas Ik begin met een gedichtje wat ik ergens las Ik vind het heel erg fijn, dat jullie er allemaal weer zijn Ik wil daarom beginnen op deze dag, met kijken naar iedereen zijn vrolijke lach (allemaal lachen) Want als je lacht dan ben je blij En dat is leuk voor jou en ook voor mij |
Hoi. :D
En daarna vrij weinig meer, behalve ja en nee en ach op geschikte momenten tijdens de verhalen van mijn moeder. :o |
hoi, NEE ik heb geen kater :o
|
Citaat:
|
Helemaal niet eigenlijk, soms wat gemurmel.
|
Ik zeg nooit goeiemorgen. Hoi.
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic: 'lo |
Citaat:
|
''Goeiemorgen.''
|
Hoi of Hee of Oi
|
Citaat:
|
Hoi.
En daarna niks meer. |
Gewoon met 'goeiemorgen'
|
mijn vriend altijd met 'goeiemorgen' en 'lekker geslapen?' en tegen mijn moeder en/of vader is het meestal 'hoi'
|
'hoi!' (en dan zeg ik de volgende 2 uur vrij weinig)
|
'Is er koffie?'
|
hallooooooo stuk :cool:
zo begroette ik vanochtend... |
Citaat:
|
Tegen vriend: Hoi :)
Tegen ouders: Goeiemor'ng :P |
Tegen m'n vriend heuj of alleen een kus
Knuffel/aai voor onze hond 10 minuten later ben ik volledig aanspreekbaar en babbel ik vrolijk rond Ik ben nooit chagrijnig 's morgens maar heb altijd zo'n droge mond dat ik eerst een glas drinken achter over moet slaan voordat ik wat fatsoenlijks uit kan brengen. |
Citaat:
|
Hoi :mad: . >> ochtendhumeur... meestal zie ik niemand smorgens... blij toe... maar dan moet je werken en een en al glimlach zijn:s.
|
hoi
|
gehumeurd of vrolijk ik zeg altijd moggûh
|
Citaat:
|
Grmbl of Hmm...omdat ik altijd een ochtendhumeur heb
|
Ik groet 's ochtends niemand, want ik heb het huis tot een uur of 4 voor mezelf.
En in het weekend ben ik meestal pas na 12 uur wakker, dus dat telt niet... |
best vrolijk hallo :p
maar de rest van de ochtend zeg ik niet zoveel en moeten mensen ook niet al te moeilijk tegen mij doen. |
Goeie Ochtend! (met de extreem zachte g) :D
|
kan dit topic niet beter heten: heb jij een ochtendhumeur?
|
Hoi.
|
goejesmorgens juffouw jannie!
|
Gud Moaning.
|
Citaat:
|
Het onzingehalte van deze topic is wel erg hoog. Daarom sluit ik deze dan ook.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:06. |