![]() |
massage-olie
wil mijn vriendje massage olie geven.. beetje voor de grap want hij zegt altijd asl ik um massage geef: volgende keer met olie ;)
maarum wie weet een goeie? enn staat er op het flesje gewoon massage olie :bloos: ? heb het namelijk eigenlijk nog nooit gezien :bloos: |
Bij ons in de buurt heb je van die massage olie met smaakje..=D haha meestal kun je dat halen in van die kruidenwinkeltjes enso :D Veel plezier
|
inderdaad dat heet massage olie
|
dit heeft echt vrij weinig met l&r te maken, toch? je kunt massage olie trouwens echt bij elke drogist halen.
|
Citaat:
zie search bij L&G ;) Citaat:
|
Massage olie met een smaakje zou ik niet kopen,
ik heb het hier thuis ook staan, en het plakt verschrikkelijk, daarbovenop is de smaak vrij chemisch :). Ik heb gewone massage olie gekocht in The Body Shop, en in De Tuinen kan je em zeker ook krijgen. :) |
Zie post van *Juliah*. :)
Weleda heeft ook massage-olie, maar daar moet je van 'houden' (van de geur er van ed). En *nou ben ik de naam kwijt* heeft het ook...dat verkopen ze ook bij gewone drogisten. (Dat merk dat ook van die dingen voor in bad heeft...badkamergeheimen ed.) [edit]Kneipp dus. ;) Ik dacht dat die ook massage-olie hadden. :)[/edit] |
Citaat:
|
hoezo is het niet goed genoeg zonder massage olie? :eek: dat wordt een masseuse er bij huren meidje:p
|
Ik gebruik altijd die van nivea, gewoon omdat je daar lang mee door kan masseren en de anderen vaak na een poosje al droog komen te staan.
Bij de etos heb je van die aroma-therapie massage olietjes. Die ruiken wel lekker enzo, maar langer dan 10 min ermee doormasseren gaat niet |
Citaat:
|
die met smaak zijn zoooooo zoet meestal...
beter die van kneip die masseert lekker :) |
Met smaakje is sexyy :D :eek:
|
Nee, massage-olie heet geen massage-olie.
|
Van kneipp ja. Of gewoon goedkope van de v&d, ruiken ook heel lekker.
|
Leuk idee. Volgens mij kan je dat overal wel kopen.
|
De geurloze massageolie van nivea (y)
|
geen idee :|
|
ooh, moet je ff massage olie kopen,met het geurtje mango! Dies fijn! whoeii!! :D
|
De massage-olie van Kneipp vind ik erg goed. Die kun je gewoon kopen bij een drogist, en staat waarschijnlijk bij de body lotion enzo :) Ik heb zelf sinds kort de massage-olie van Spa. Die heb ik bij de V & D gekocht, ruikt lekker! Succes ermee!
|
Citaat:
|
Citaat:
Massageolie kun je overal kopen, bij elke drogist. Er staat inderdaad gewoon massageolie op. Ik vind die van Rituals heel lekker, met Chinese paony en lotus flower. |
bij de Yves Rocher issie top!
ik heb Aroma Pure Sérénité .. gewoon naar vragen bij de kassa.. krijg je 20 flesjes voor je neus :D liefs.. |
En massage-olie met ylang ylang! dat ruikt super lekker en schijnt ook nog eens lustopwekkend of zo te zijn! hihi.....
|
sensual massage olie, bij de bodyshop :) en niet op dieren getest dus altijd goed:)
|
Kneipp, echt DE naam voor massageolie :D
|
Als je bovenstaande merken te duur vindt heeft elke drogist ook wel een huismerk. Van het Kruidvat weet ik het zeker, maar Etos enz. zullen dat vast ook hebben.
En er staat gewoon 'massage olie' op idd. |
gewoon bij de tuinen owso:s
|
van kneipp - amandel
Heerlijk gewoon om door iemand daarmee gemasseerd te worden *denkt terug aan ooit* |
van rituals heb je ook goede geloof ik. Ik heb zo'n flesje cadeau gekregen alleen nog niemand gevonden om het op uit te testen... maar het flesje ziet er goed uit ;)
|
Met de search dit topic gevonden dus vraag ik het hier maar :).
Ik heb gister Massage Milk bij de Etos gekocht. Vandaag is mijn vriendin hier en ik was van plan haar te gaan masseren (gister ook allemaal massagemuziek gedownload :D ). Ik zal er wel op letten of het zoveel mogelijk ingetrokken is maar ik heb zo mijn vermoeden dat tegen het einde van de massage het allemaal wat 'uit de hand' zal lopen dus mijn vraag; hoe schadelijk is het als mijn vingers waar wat ingetrokken massage milk op zit in haar vagina komen? |
bij de bodyshop kan je het ook kopen, en je mag er zelf een geurtje bij doen. is lekker! ;)
|
kickje? :bloos:
|
ik heb een naar aardbeien riekend roze spulletje dat warm word als je het inwrijft of erop blaast van de Christine le Duc *?* werkt heel goed:D
|
Citaat:
|
Niet dat iemand mij ooit masseert, maar ik heb 2 flessen van Rituals:
moonlight massage (blauw label) ginseng massage (rood label) Ze ruiken allebei erg lekker (Y) Die met smaakjes en zo vind ik trouwens grappig voor één keer, maar verder maar goor, alles gaat er van plakken en zo, en het smaakt ook niet heel lekker, cheape troep. |
bij 'De Tuinen' kan je verschillende massage-olien halen, ik zal het daar proberen als ik jou was
|
Citaat:
Oh ja, ik weet niet hoe schadelijk dan is.. :p |
Citaat:
|
Die Nivea body Massage olie. Die is niet te vet, ongeparfumeerd en heeft een goed effect op je huid. Kun je gewoon bij de Etos ed. kopen, zelfs bij de Albert Heijn. Wel even goed schudden voor gebruik, want het is een substantie van crème en olie.
|
Citaat:
|
Kneipp masage-olie the best.. "amandelolie"
*fluister* ben nu bezig aan mijn tweede potje... |
massage olie van Zwitsel, vind k lekker ruike maar je moet wel van he baby luchtje houde!
|
Ik denk dat je wel genoeg antwoorden hebt gekregen. Daarnaast is dit niet echt een topic voor L&R..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:01. |