![]() |
SimCity 4
*
|
je kan ook een mailtje sturen naar die site/gamemasters van sc4
|
Heb ik gedaan. Zij konden me niet helpen. Dus daarom vraag ik jullie om hulp, ik wil het zooooo graag.
|
jaja gewoon illegale shit :p
|
Nee egt niet. Help me gewoon alsjeblieft!
|
Ook naar mij graag :P :o
|
Ik denk niet dat iemand snel een account zou delen, ik zou volgende keer proberen de serial niet verkeerd in te typen. ;)
|
Citaat:
;) |
Dit is geen grap jongens. Help me. Ik kan geen misbruik maken van het account, je doet me er gewoon een plezier mee. Dank je.
|
Citaat:
|
Ik heb gemaild, ze hebben niet gereageerd. Ik heb gebeld ze konden me niet helpen.
Jongens, ik ben betrouwbaar ik maak er geen misbruik van. Doe gewoon even iemand een plezier en als je me wil helpen mail dan ff naar mrsarcastic25@hotmail.com |
Kan iemand mij helpen??? KOM OP JONGENS
|
Als je me toevoegt op msn wil ik wel van hun site downloaden wat je wil, maar m'n serial krijg je nie :p
everboom@hotmail.com |
Leuk grapje, jou verhaal klopt voor geen kant.
|
Je kon blijkbaar op die site ook sub-accounts maken, dus geen probleem (Y)... Als er nou nog iemand een account wil, np
|
beste contact proberen te zoeken met maxis.
Ik wou sc4 ook kopen. Maar er zijn geen site waar je mooie steden kan downloaden. Of kennen jullie er wel paar? |
|
Is SC4 een beetje oke?
Ik heb alleen de orginele 'ooit' gespeelt en die was geniaal. Is deel 4 ook leuk en de moeite van 't aanschaffen waard? |
Er zitten meer realistische elementen in, veel ingewikkeldere engine dan de simcity 2000, maar het is wel veel moeilijker om een goed werkende stad te maken of een mooie stad. En de graphics zijn best goed.
|
Simcity 2000 was veel kutter dan 't orgineel dacht ik.
|
Citaat:
|
:nono: mag niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:04. |