![]() |
scrolsnelheid
Geen idee wat voor tag daarbij moet.
Maar als ik scroll lijkt het net alsof het hele scherm opnieuw geladen moet worden. Een soort van lag zeg maar. Ik heb net een nieuwe (goede) pc dus aan de kwaliteiten kan het niet liggen. Weet iemand of ik hier iets aan kan veranderen? |
video drivers. Download drivers voor je videokaart. Weet je niet welke?
Configscherm > Syteem > tablblad hardware > Apparaat beheer > beeldscherm adapaters. Vertel ons wat daar staat. |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, je kan ook in de configuratiescherm kiezen voor de "klassieke weergave" zodat je de oude vertrouwede weergave krijgt van het configuratiescherm. |
er staat Videocontroller (VGA-compatibel)
|
Hmm, dan raad ik je aan om ff naar de drivers van je video kaart te zoeken.
|
Ja, maar ik moet er toch mee leren werken. Kan het net zo goed even leren.
|
Citaat:
|
drivers -> stuurprogramma's
Vga videocontroller is de naam die windows xp standaard aan zijn videocontroller drivers geeft. Het is dus verstandig om ff uit te zoeken wat voor een video- of 3dkaart je in je pc hebt. -edit- Je kan bijvoorbeeld om dit uit te zoeken Everest gaan gebruiken. Alleen dan ben ik bang dat hij dan de vga video controller aangeeft en niet de echte naam van kaart aangeeft die je hebt. |
Video: Leadtek A350XT TDH Gforce FX5900XT 128 mb DDr
En hoe kom ik erachter wat voor drivers deze heeft? |
Citaat:
En hier vind je een lijst met drivers van leadtek. |
Citaat:
|
Citaat:
bedankt iig (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zag het al ja, ik heb overigens ook amd athlon 2600 + En een brute hoofdtelefoon met bassvibration. Maar goed.. |
Citaat:
|
Ik zou de Omega drivers gebruiken, 56.72.
www.omegadrivers.net Maar als je al geinstalleerd hebt: nevermind. :) |
Citaat:
|
Controleer dan of het inderdaad deze is, of de gewone. Zo ja, pak een andere. Video drivers zijn tricky. Velen bevatten bugs. Je zou ook een driver in de 60.xx serie kunnen overwegen. Zie de Tweakers.net meuktracker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23. |