![]() |
Niemands Engel....
Niemands engel...
Ik heb nooit te nimmer kunnen vliegen, ook nog nooit je ogen gezien, terwijl ze me bekeken. Ik heb zelfs nog nooit, de liefde met je bedreven, zie je, ik kan jouw engel niet zijn. Nooit zijn er blauwe wolken geweest, nooit heb ik sterren in de slaapkamer gezien, En niemand, zelfs jij niet, zal huilen, wanneer ik uit jouw leven verdwijn. Ik heb nooit een betovering uitgesproken, en zeker jouw heb ik nooit betoverd gewild. Wanneer ik de dagen sneller laat gaan, Is dat enkel door ideeen, of de wijn. Want liefje, hoezeer je mij ook raken kan, Het is nooit echt hemels geweest, enkel een beetje, een fijn gevoel. Maar ik kan niemands engeltje zijn. |
goed, man!
(had de mijne kunnen zijn totdat ik bij mijn huidige vriendje kwam...) |
Citaat:
zit mooi in elkaar vind ik... De rest trouwens ook wel ;) :p |
T'klinkt zo definitief, Secreetje... innig triest, als je zelfs niet meer zou geloven dat liefde kon...
Veel moed, van een dromer Groetjes, Dreampoet |
:)
Ik geloof er heilig in hoor, liefde...Ik denk alleen niet dat het echt voor mij is weggelegd. Niet op die manier althans...Niet meer. |
Citaat:
Als iemand een beter ideej heeft willik het graag horen...!!!!! |
Citaat:
ben blij dat er mensen zijn die zich een beetje in mijn gevoelens kunnen verplaatsen...it really means a lot to me... |
Wauw, dit is één van de betere die ik van je heb gelezen! (y) Ga zo door! (ook al is het onderwerp iets minder)
|
waah, ik vind dit echt ene heel mooi gedicht. Heb em meteen opgeslagen. egt heel mooi *zucht*
|
Ik vind deze echt heeeel erg mooi. Het is precies zoals ik me nu voel. Iedereen vind me wel ene beetje aardig, maar ik ben voor niemand speciaal. KLOTEgevoel. Ik snap je helemaal.
Echt top gedicht! *sorry voor de beetje late reactie* |
Het is zo...triest:(
Er komt vast iemand waar jij een engeltje voor kunt zijn, ik weet het zeker:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00. |