![]() |
Mdc
Millions of Dead Cops.
Omdat ze morgen in nijmegen spelen ben ik benieuwd wat voor kutherrie dit is. Iemand commentaar, tips of ervaringen? |
Punk. lekkah.
nrs: John Wayne was a nazi chicken squawk murder-death corporation selfish shit no place to piss radioactive chocolate. |
ik ben meer van MCD ;-)
|
Citaat:
? |
Citaat:
|
|
Ik heb ze gezien, ik vond er niet zoveel aan.
|
ik heb ze ook een keer gezien 2 jaar geleden? in Belgie, samen met Zeke speelden ze. Ze rockten Zeke de pan uit, met hun geeky looks.
een van de meisjes speelt nu geloof ik in Pretty Girls Make Graves, suffe band :P |
Ik heb er gisteren een anthology album van gedownload, vond het wel vet klinken(y)
helaas geen geld om naar nijmegen te komen:s |
Volgens mij heb ik ze ooit gezien maar zeker weten doe ik het niet.
@ Rogue wat een heerlijk Gaytoresque ava :D |
Citaat:
|
ze zijn ongeveer net zo vet als jaya....erg vet dus
|
Citaat:
de dag is nog niet om hoor. :D |
whahaha :D
en sjoerd, ik heb hem nog niet helemaal binnen dus als dat zo ver is share ik em wel(y) |
Ik kom vanavond wel ff langs ;)
|
Citaat:
|
More Dead Children
Multi Death Corporation etc etc. Legendarische band natuurlijk. Nog steeds wel leuk om te zien hoewel de huidige tour iets akoustisch is meen ik. In nighttown stond ik aan de zijkant en tijdens/tussen de nummers door liep Dave Dictor een paar keer mijn kant op om naar me te knipogen etc.(de beste man is gay). Opzich best grappig hahaha. |
spelen 1 dezer dagen ook in amsterdam
|
Citaat:
|
Vroeger speelde ik wel MDK. Dat was pas vet :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat was geen red alert achtig spel joh!
Dat was zo'n zwart ventje met een zwarte cape met een zoomlens als helm. En die was veeeeeeet (y) |
Citaat:
|
jaja leuk die games :rolleyes:
ontopic: k heb es wat gedownd, best leuke deuntjes maken ze idd, wel zin om te gaan zien strax |
Citaat:
|
Citaat:
En euhhh er was zo'n dummie die je kon gebruiken...zo'n vaag ventje op wieltjes die als een debiel rondjes reed op de vijanden af.. Nostalgiehttp://images.scholieren.com/images/smilies/redface.gif |
MDC was erg gaaf (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mwah, ik vond het niet super ofzo
het was wel aardig, maar te eentonig en veel te lang en de fanfareband was ook irritant, hoewel het aan de andere kant ook wel grappig was. ik snap alleen niet waarom ze er uberhaupt waren :S nah ja, de afterparty in de grote tent was vet, en daar was het me toch meer om te doen :) |
MDC in Nijmegen was vet!
Alleen op een gegeven moment word je er een beetje moe van als alweer het derde nummer over de politie gaat, en al dat gelul over 'redneck punkbands'... Maar goed, ze speelden de coole nummers. En die 'pit' was meer eeeh... 100 crusts op een berg :) |
MDC gister in Utreg was gaaf, dat je die band niet kent en ze daarom saai vindt is jouw probleem (little nemo).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:44. |