![]() |
Duitser wil kliniek voor Arische ras
(Bron)
Citaat:
Ik vraag me af wat ze met een baby gaan doen die per ongeluk toch niet aan de eigenschappen van het (so called) arische ras voldoet. |
Die executeren ze meteen
|
Citaat:
|
ja precies :D hebben ze toch een "groot probleem".
Eigenlijk hoop ik gewoon dat er zo weinig klanten zullen zijn dat hij vanzelf failliet gaat. zou wel mooi zijn. laten we niet hopen dat de neonazi's over de wereld allemaal naar die Rieger gaan. dan hebben we straks een Rieger-leger (n) |
Citaat:
Er is vast wel een amerikaan gek genoeg om groepsreizen te maken naar die tent. |
Laat hem maar lekker zijn gang gaan. Zodra er strafbare feiten worden gepleegd (zoals het afmaken van 'verkeerde' baby's) wordt hij toch wel aangepakt. Men kijkt hem nu immers continue op de vingers, zowel nationaal als internationaal.
|
Citaat:
|
Citaat:
Bovendien zegt het feit dat iemand advocaat is niet meteen dat hij precies weet wat hij wel en niet mag doen. ;) |
Citaat:
En het is idd maar afwachten of het hem gaat lukken, het zal waarschijnlijk wel weer zo aflopen als bij z'n vorige projectje. |
Als één Duitser zo'n project opstart, moet er gelijk weer van alle kanten gejammerd worden. Help mama, WOIII komt er aan! Meer een bericht van de tiswa-klasse IMO.
|
ach, laat hem ik moet eerst nog maar eens zien of hij dat allemaal wel voor elkaar krijgt, en ik zou dan ook wel eens willen zien hoeveel genetische bouwfouten hij weet te produceren
|
Ik heb ook zo'n kliniek, waar alleen kinderen van en door mij alleen verwekt worden.
Tenzij mijn huisgenoten me iets niet vertellen. |
Citaat:
Dit is echt een belachelijk idee http://smile.smilies.nl/450.gif http://smile.smilies.nl/450.gif http://smile.smilies.nl/450.gif |
Erm,.. als er geknoeid wordt met genetisch materiaal zal dat tegen de Europese wetten zijn. :o
En "mislukkingen" kunnen ze niet straffeloos vermoorden (probleem is alleen: hoe controleer je dat). |
Citaat:
|
Citaat:
tussen haakjes :rolleyes: |
Citaat:
:P |
Wat een volslagen idioot. :D
|
Citaat:
|
raar dat iemand die slim genoeg is om advocaat te zijn dom genoeg is in de ideeen van neo-nazisme gelooft, ach hij zal het wel doen voor de macht die het hem over de skinheads geeft.
|
Ik heb me kostelijk geamuseerd met dat stukje. :D (y)
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik begin het spuugzat te worden, warom zou deze jongen dit niet mogen doen? maar zouden zo veel nederlanders wel actief mogen discrimineren? |
hypocriet gezever
|
dit is niet als reactie bedoelt op leden van het forum maar op de europeese regeringen (vooral nederlandse) die laks zijn in het bestrijden van discriminatie
|
Citaat:
|
Ik vind het een prachtig idee. En dan stellen we Lucie de B aan als verpleegster. :D :p
|
Citaat:
:| |
Citaat:
Je kunt hoogstens spreken van aanzetten tot rassenhaat, maar dat heeft niet zo zeer met de kliniek zelf te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Jammer dat Doctor Death al het loodje heeft gelegd. :D |
Citaat:
|
waarschijnlijk gaat die gast ook nog meer Belgisch en Nederlandse klanten krijgen als Duitse. (procentueel) (n)
|
Waardigheid
Art 3 - Recht op menselijke integriteit. 1. Eenieder heeft recht op lichamelijke en geestelijke integriteit. 2. In het kader van de geneeskunde en de biologie moeten met name worden nageleefd: - de vrije en geïnformeerde toestemming van de betrokkene, volgens de bij de wet bepaalde regels; - het verbod van eugenetische praktijken, met name die welke selectie van personen tot doel hebben; - het verbod om het menselijk lichaam en bestanddelen daarvan als zodanig als bron van financieel voordeel aan te wenden; - het verbod van het reproductief klonen van mensen. (= uit: Grondrechten EU) Overtreedt meneer niet: "- het verbod van eugenetische praktijken, met name die welke selectie van personen tot doel hebben;" met zijn kliniek? |
Citaat:
|
btw,.. die Jürgen Rieger is ook een revisionist
Ik bedacht me overigens net: als niet-arier zou je ook bij die kliniek aankloppen om te trachten een kindje te krijgen. Word je geweigerd omdat je niet arisch bent, is t discriminatie :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar terug naar t onderwerp: hoe zit t dus met die grondrechten van de EU? Worden die hier niet overtreden? :o
|
Nee, omdat er geen kliniek is (y)
|
Citaat:
jawel hoor. Staat geregistreerd in GB en is fysiek aanwezig in Duitsland dan. Beide landen vallen toch naar mijn weten onder de EU? :P |
Citaat:
Geweldig, dit kan alleen in Nederland. ;) |
Wat een grapjas :D
|
Citaat:
|
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahaha
|
Nu is mijn duits niet zo heel goed, maar heb ik het goed als ik zeg dat hier http://www.bnr.de/bnraktuell/ausgabe...euesheideheim/
staat dat er geen kliniek nog is en dat de huidige wetten alleen maar "Wohn-, Dienstleistungs- und Freizeitgewerbe" (erm,.. en dat zijn?) toe en dat men bang is dat een dergelijke kliniek leidt tot demonstraties en dus dat t maar de vraag is of het er ooit komt. Maar dat desondanks deze kliniek misschien niet komt te staan dat selectief reproduceren niet uitgesloten is, want: "In seinem Verein „Mütterdank“ pflegt Rieger kinderreiche rechte Familien, verleiht ihnen schon mal das Mutterkreuz und gibt ihnen Wohngelegenheit in einem der Vereinshäuser. Wissenschaftler und Ärzte sollen zu seiner Anhängerschar gehören." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02. |