![]() |
[win] bestand verwijderen
Het lukt mij niet om een bestand te verwijderen (via deze comp enzo) want mijn comp zegt altijd dat het door een ander programma in gebruik is, ook na een restart
Weet iem hoe ik dit bestand toch kan verwijderen? |
opstarten in safe mode kan wel is helpen :)
tijdens opstarten of F8 rammen |
Ja, maar je kan ons beter zeggen wát je wilt gaan verwijderen, he juggernaut.
Anders kan je zo je windows verne*ken. |
Citaat:
|
Voor adware/spyware/malware: gewoon Ad-Aware / Spybot / of enig ander programma laten scannen en de meesten kun je (eenmalig) met Windows laten opstarten om te scannen zodat je geen beperkingen hebt (ze worden opgestart voor enig ander programma, dus kan een bestand niet in gebruik zijn TENZIJ het door Windows zelf wordt gebruikt...
|
Post dan liever een hijackthis log in deze topic.
Als het spyware/adware is dan gaan we verder in de centrale topic. |
Citaat:
|
eneh ik heb het geprobeerd met de veilige modus en dan gebeurd hetzelfde, dus een venster met dat het im gebruik is.
ik heb tr ook gevirusscanned en het is geen virus ofzo |
Citaat:
Zodat we kunnen of je wel/niet verdachte bestanden op je pc hebt staan. Kijk dan eens met "hulpprogramma voor systeemconfiguratie" welke bestanden er worden opgestart, en als daar een .avi word geopstart zet je die uit door hem uit te vinken. (start -> uitvoeren -> msconfig -> tabblad opstarten) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Handig maniertje zoals ik het wel is doe:
Open winamp of een andere mediaspeler. Ga naar bestand--> openen. Zoek het bestand op en verwijdere het. Dus niet openen :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |