![]() |
korfbal!!!
heey allemaal,
omdat er zo weinig topics zijn over deze toffe sport open ik er maar 1 wie zit hier allemaal op korfbal en wat vind je er van? en bij welke vereniging? reageer ook ff op de poll!!! gr. Fantasy16 |
ik zat er een paar jaar terug nog op. maar het ging toch beetje boel vervelen. beetje jammer dat groengeel er niet bij staat, is toch een van de grotere clubs in het land, en vooral MIJN club ;) maarja ze zitten nu niet meer in de hoofdklasse volgens mij, zal daar wel doorkomen.
tja favoriete club...lastig....ik ken ze allemaal wel een beetje. nouja doe fortuna maar, daar wonnen we van in de finale van het nederlands kampioenschap bij de C :) hoeeeeeeeeeeezeeeeee! en ze hebben ook ubercoole shirts (roodwit ofzo?), vond ze wel mooi. tjaa, ergens anders kan ik me keuze niet op baseren |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gay-sport. ;)
|
Citaat:
|
Ik heb het nog nooit gedaan... En ik denk niet dat het er ooit van zal komen, maar ik ken der wel "iets" van. Vandaar leuk topic (y) ;)
Ik ga als Vlaming ook totaal niet kunnen meepraten met welke club er nu het beste is ofzo, maar ik weet wel dat dit de sport is die altijd tussen Belgie en Nederland gaat als het op internationaal vlak bekeken wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, leuke sport. Ik speel bij K.Z., ofwel Koog Zaandijk. Speelt overgangsklasse veld en zaal en ligt dicht bij Groen Geel. Doe het voor de lol en zolang ik het naar mijn zin heb zal ik lid blijven.
|
Citaat:
EN WRM ISSET EEN GAY SPORT? HET IS JUIST LEUKER OMDAT HET MET MEIDEN EN JONGENS IN 1 TEAM GEDAAN WORDT DAT ZIE JE NERGENS MEER DUS DAN ZIJN SPORTEN DIE ALLEEN VOOR MANNEN ZIJN TOG MEER GAY SPORT OF NIET DAN? |
Citaat:
Ik heb geen favo club uit de hoofdklasse, dat interesseert mij niet echt eigenlijk. Ik speel zelf bij RWA. |
Citaat:
|
http://forumspam.articblue.nl/user_r...mages/0149.jpg
Ontopic: op school af en toe moeten korfballen, maar dan basket ik liever. :) |
Citaat:
neem EmilioFCG nooit serieus :o Hij spoort niej helemaal toch? FCG zegt al genoeg ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
belg :) |
Citaat:
Genoeg offtopic (y) |
Hehe no offence to alle korfballkers, maar ik ben zelf basketballer en ik vind het echt zo'n sport voor mensen die niet kunnen bballen en maar gaan kballen ;)
Hoewel het moeilijker schijnt te zijn om die bal door die korf te krijgen. Maar korfballers schieten zo gay :s Ziet er niet uit :) Maar goed, zal vast een hele leuke sport zijn... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
we hebben aparte kleedkamers logisch... maar wel jmmr:( |
Citaat:
Ik heb zelf ook op korfbal gezeten. En je moet altijd vol blijven houden dat er gemengd word gedouched! :p |
Hehe ja dat is altijd de standaard leugen :)
Maar ff serieus: waarom zijn die teams gemengd?? |
omdat korfbal fysiek zo licht is dat fysieke bouw niet uitmaakt, waardoor het mogelijk is gemengde teams te maken,
ik hoor nu al mensen schreeuwen: het is wel zwaar ok ik geef toe: je kan er aardig van gaan zweten reactie op poll: Deetos |
Citaat:
|
Citaat:
|
Damn, wat een vooroordelen. Droevenis mensen :D Jullie moeten korfbal eerst zelf bij een vereniging ondergaan alvorens jullie oordeel te geven. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je er een beetje bij betrokken bent en je eigen clubie speelt is het wel leuk... Maar het moet er wel een beetje gezellig zij dan *proost* |
Dus telt de mening niet van iemand die er zelf nooit aan gedaan heeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeg niet dat jij dat doet maar in het verleden zijn hier veel korfballers geweest die dat wel doen. :) |
Citaat:
Maar verklaar je nader:D |
Citaat:
|
Diegene die het leukst gemengd kunnen douchen. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:D (y) Prachtig!! :o |
Korfballl woehoe helemaal mijn sport :D
Ik speel zelf ook en vind het hardstikke leuk :) Ik denk altijd maar zo: Korfbal is echt een teamsport en je moet veel samenwerken...sommige mensen kunnen dat helemaal niet......die willen alles zelf scoren enz enz. Die mensen zullen korfbal ook nooit leuk vinden! Oke....ik wil het eigenlijk anders zeggen omdat ik weet dat ik nu allemaal commentaar krijg van: dat is niet waar...:P maar ik kom nie uit me woorden dus dan maar zo :D |
heb dos46 gekozen is het dichtste bij en kom ik nog wel is dat waren nog is tijden met hulzebosjes!!! :)
|
'k heb geen favoriet uit de hoofdklasse, de enige club die me een kleiiiin beetje aan het hart gaat is de vereniging waar ik in een grijs verleden voor heb gespeeld :o
en ohja: gaaaaaaaaaaaaaaay :p |
Citaat:
|
oke, ff een vraag...als jullie korfballers al gay vinden....
wat vinden jullie dan van hockeyers? of paardrijders? :D |
Citaat:
|
serieus? die vind je niet gay? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |