![]() |
extracten
Ik heb dus overlaats via mirc iets gedownload, een game natuurlijk ( dit terzijde hitman contracts )
En eu, de download was origineel een winzip file, dus extract ik dit via winzip, hier bij verkrijg ik een hoop .RAR files & een hoop R21 22 23 24 25 files + 1 sfv file en 1 .ioFPDF file. ( + msinfo file ) Hoe extract ik die shit tot mien spel? |
WinRAR
|
download winrar, bijvoorbeel hier
instaleren en blabla dan open je 1 zo'n rar bestandje, daar staan 1 of meerdere grote bestanden in. Waarschijnlijk iso bestanden ofzo, die op cd branden of mounten met Daemon... : |
Citaat:
nu hoef je alléén de .rar te extracten zodatie dan automatisch ook de .r01 t/m r.25 erbij pakt. de .sfv is een controleer-bestand om je rar bestanden te controleren. De .nfo bestand (die msinfo) is een informatie bestand van de crackgroup (open deze maar eens met kladblok) (of nog beter DAMN NFO-viewer ) en die .iofpdf is ook zo'n informatie bestand die je kan openen met kladblok (of via die viewer) |
Citaat:
of alcohol 120%(programma) |
Download is stout. Dingen downloaden waarvan je niet weet wat het is, is dom. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |