![]() |
Flevoland
hey, ik ga dit jaar voor t eerst naar flevoland (zeewolde).
weten jullie nog leuke dingen om daar te doen (buiten six flags om dan)?? thnx |
In Bataviastad (bij Lelystad) kan je leuk winkelen. Merkkleding is daar veel goedkoper dan ergens anders maar toen ik er vorig jaar was, was het net een beetje rare tijd van het jaar want de zomeruitverkoop was eigenlijk al voorbij en de herfstcollectie was nog niet binnen. Ook vond ik alles nog best wel duur want ik geef nooit veel geld uit aan kleding maar dat zal per persoon verschillen.
|
dat is waar jah, nou iig bedankt!
|
almere !! whoiej
|
Urk :cool:
|
urk? wat kun je daar doen dan?
|
Citaat:
|
haha, okeej dan, dan ga ik ckers naar urk!
|
Volgens mij is er, buiten Bataviastad en Six Flags, niet veel in Flevoland te beleven. Maar dat is mijn mening :o
|
Citaat:
|
Ik ben 1 van de gelukkige die in flevoland woont :rolleyes:...
En ik zeg het je alvast... ga niet naar de Noordoostpolder! Er is hier egt niks te beleven... overdag niet... en 's avonds al helemaal niet...! Als je erg toeristisch wil doen moet je naar Schokland gaan... maar persoonlijk vind ik dat ook niet zo heel geweldig! Best saai! Er staat een oud kerkje... blablabla! En verder... is het behoorlijk :s! Suc6 ermeej! Kuz |
Citaat:
Verder is Flevoland niet zo interessant. Of eigenlijk helemaal niet. |
haha, nou dat wordt dan een topvakantie! gelukkig ga ik maar 7 dagen....
en als t nou heel mooi weer is, dan ga ik gewoon lekker aan t strand liggen. maar iig bedankt voor alle tips! |
Flevoland is idd niet bijzonder interessant, maar als je met leuke mensen bent.. dan wordt je vakantie wel leuk:)
|
Ik ben vroeger trouwens ook wel vaak naar Flevoland (Flevonatuur, een naturistencamping in Zeewolde) op vakantie geweest en ben van daaruit een keer naar het Dolfinarum in Harderwijk geweest, dus daar zou je ook nog heen kunnen. Of een dagje naar Nijkerk, niet echt heel boeiend, maar je moet toch wat he.;) Of je gaat een dagje naar Amersfoort, ook niet zo heel ver weg:)
|
Flevoland is opzich best wel dood. Wat je kan doen :
- Fietsen naar Almere - Winkelen in Almere (is wel leuk hoor, maar na een uurtje ben je wel uitgekeken) - Fietsen in Almere - Uitgaan in Almere (*kucht* dat stelt ook niet veel voor) - Naar Dronten fietsen en daar op een terasje zitten :p Of natuurlijk met de Auto! Als je een auto tot je beschikking hebt kan je ook naar Almere rijden en daar kano's huren ofzo. (of andere watersporten :p) Wanneer ga je eigenlijk? (dan kijk ik wel ff of er dan iets bijzonders te doen is ofzo) |
ik ga 14 aug. en ik heb een auto
|
Er is te doen in Almere (zover het op www.stadspromotie-almere.nl) staat :
za 14 augustus Open podium Voor aankomend talent Café de Pomp zo 15 augustus Outdoordag Verschillende buitensport activiteiten Stadslandgoed De Kemphaan zo 15 augustus Dutch Extreme Adventure race van 500 KM o.a. kanoën en skeeleren Start/finish Stadslandgoed De Kemphaan woe 18 augustus Excursie Staatsbosbeheer Kanotocht met picknick ‘Peddelen door de natuur’ 10.00 uur Kromslootpark vr 20 en za 21 augustus Music Below The Sea Festival Met diverse optredens 19.00 – 24.00 uur Almere Stad Grote Markt za 21 augustus NK Monopoly 10.00 – 16.30 uur Entertainment Centre DooWorld za 21 augustus Amstel Karaoke Show Café de Pomp Ik heb de minder interessante dingen (voor jou dan) eruit gehaald. (carrillonconcerten enzo), Maar ik weet niet of je het boeiend vind.. Je hebt ook nog Eindelijk (dat is een muziekcafe .. www.eindelijk.nl - kutsite) en voor de rest zitten op de grote markt ook nog wel dingen maar dat moet je niet echt 100% aan mij vragen want ik kom daar nooit :p (Men at Work, Eerste Rang, Anno en nog meer) Zoiets :p Meer boeiends is er in Almere echt niet te doen.. |
onwijs bedankt joh!!!
|
Lowlands. :cool:
|
jammer genoeg gaan we zat. ochtend naar huis :(
en helaas kun je niet 1 dag gaan... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |