![]() |
[SITE] Hoe kan ik copieen?
ik heb zon site, waar je avatars kan maken enzo, nou moet je daar voor betalen om em te kunnen gebruiken, en daar heb ik natuurlijk geen zin in :P ze hebben hem zo beveiligd dat Print Screen niet werkt, hoe moet ik nou dat plaatje eraf zien te krijgen?
|
Doe het volgende:
|
Print Screen kan zo goed als altijd :s
|
Citaat:
Heel misschien dat het via IE zou kunnen, maar dan nog. |
Volgens mij zal dat iets met Java ofzo geweest zijn. In ieder geval zullen ze niet zo stom zijn om een plaatje direct te laden omdat de eerste truuk (pagina opslaan) zo bekend is.
Misschien helpt een programma als SnagIt, die maakt ook wel een screenshot maar het kan wel iets meer (gewoon de probeerversie moet volstaan, denk ik). Kun je anders zeggen welke site zodat anderen eens kunnen proberen of hun werkwijze werkt... |
Misschien wil Sećn het wel voor je betalen?
|
of ze betaalt het zelf, dat soort site's vragen niet voor niks geld ervoor omdat ze anders niet meer kunnen bestaan als iedereen dat zou doen dan zou je nergens meer je avatar vandaan kunnen halen (Y) en waar heb je hem voor nodig ? heb zelf ook een grote collectie namelijk :p
|
opslaan als werkt niet, print screen dus ook niet... met die pagina open kan je helemaal niks meer ctrl c'en of v'en......maar ik heb een screenshotmaker programmaatje gedownload en zo is het dus wel gelukt..
|
Citaat:
neem maar eens een printscreen van mediaplayer terwijl er een film speelt je film speelt verder in paint en als je mediaplayer uitzet dan is het gewoon zwart |
Maar wat was nou de url van de site?
|
Citaat:
EN het gaat hier over websites met plaatjes, dus media player is dan ook niet aan de orde... Maar zelfs met WMP kun e print screen doen, je moet alleen weten hoe.. |
Citaat:
En nu weer: waar blijft die URL?? |
foto maken van je beeld..
fisiek screenshots maken is moeilijk te blokken ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:54. |