![]() |
[how-to]zelf tongpiercing
weet iemand waar ik een goeie how to vinden kan ? (a)
|
Uhm, wat dacht je ervan om iemand met ervaring het te laten doen.
Je kan nl erg veel infecties oplopen als je het niet steriel genoeg doet, wat erg vervelend is. Verder moet je ook niet vergeten dat je heel wat ervaring nodig hebt om jezelf goed 'vast te houden' en voldoende kracht te zetten. Als je het zelf doet zie ik het dus erg mis gaan. |
Dit lijkt me ernstig af te raden voor amateurs, of je moet goede biologische kennis hebben dat je weet waar je veilig kunt piercen.
Zoek overigens maar niet te veel op google, want dan zul je vast veel malloten krijgen die het met een spijker oid doen en daarna snel naar het ziekenhuis moeten voor een tetanusprik. |
Je tong is ook best een nuttig orgaan, en bovendien zit-ie vol spieren (in tegenstelling tot oorlelletjes en wenkbrauwen en dergelijke) dus ik zou hiervoor toch echt naar een pierceshop gaan. Je wilt echt niet dat je tong onbruikbaar wordt.
|
waarom zou je 't zelf doen, dan gaat 't echt wel mis...
sommige piercing shops zetten niet eens tong piercings omdat 't zo riskant is, kun je na gaan...dat zelfs mensen die dagelijks en professioneel piercings zetten het niet aan durven... dan maar geld betalen voor je piercing :) |
Lekker zo'n etterende, verlamde lap vlees in je mond (y) Probeer dan nog maar te praten en te eten, hell, je zal echt lekker afvallen ook nog (y)
Hip hoor! |
Ja! Vooral zelf doen!!
Dat is echt heel dom, mensen in de piercingshop hebben er niet voor niks een diploma voor moeten halen. Even verkeerd prikken en je zit verkeerd waardoor je je hele leven niks meer proeft. Als je geen steriele naalden gebruikt oid zal alles ook gaan zweren, nee echt een top idee. Vraagje: waarom wil jij (of iemand anders?) het zelf doen? het kost maar 40 euro hoor, heb ik liever voor 40 euro veiligheid dan voor 5 euro (de piercing) een hele grote kans op infecties. En trouwens, bijna niemand heeft zulke zelfdiscipline om het bij zichzelf te doen, het doet echt mega veel zeer. |
maloot
|
http://www.bmezine.com/ <-- daar staan veel verhalen over self-do piercings. Of het verstandig is, tsja, moet je zelf oordelen ;)
Vraag me alleen niet wat er in godsnaam op de homepage staat :r |
Citaat:
|
En bedankt Koen ;)
|
Citaat:
Verder weet ik iet hoe je jezelf op eenveiligme manier moet piercen... vraag het aan iemand die dat kan zou k zeggen :) |
In kan maar een antwoord geven: Niet.
|
Niet luisteren naar deze betweters. Pak gewoon een hamer en ram die piercing er doorheen. (y)
|
Citaat:
De topicstarter is òf zo dom dat-ie het bijna verdient òf heeft nu heel veel plezier omdat iedereen zo geschokt en panisch reageert. In beide gevallen vind ik het niet nodig antwoord te geven op de vraag. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Met z'n allen kunnen we eigenlijk nog best wel een goeie 'how to' maken zo te horen. (y) |
gadverdamme :s
waar zit bij sommige hun verstand? |
Citaat:
nou ja, bij mannen zit het bloed soms bij hun hersenen maar meestal ergens anders.. dat kan er mee te maken hebben :p |
Citaat:
|
Citaat:
Zullen we het daar dan maar op houden :o |
Citaat:
|
ik heb een goede how-to :)
1. neem een dikke naald 2. hou deze ff in een vlam 3. steek je tong uit 4. wees dapper en duw die naald erdoor heen 5. naald eruit, sieraad erin, klaar! kon je dat nou niet zelf bedenken? of wil je soms horen dat je een ontzettend RUND bent als je zelf een tongpiercing wil gaan zetten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet niet meer wie ik moet quoten :(
|
Zie Mujahideen's advies.
Post je wel een foto als het zo ver is? |
Citaat:
|
Citaat:
@Rach-: Laten we het daar maar op houden, ja. :p |
Citaat:
|
Gasfornuis. Naald. Steek fornuis aan. Hou naald bij brander. Wacht tot naald roodgloeiend is. Steek tong uit. Trek tong verder uit mond met vrije hand. Hang naald boven tong. Mik. Prik naald door tong. Probeer niet te gillen. Hou tong uit je mond door hard te trekken. Wacht tot pijn wegtrekt. Verwijder naald. Geniet van zelfgemaakt gat.
|
Citaat:
Vooral die Geniet van zelfgemaakt gat. Dat doet het hem echt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: