![]() |
Fly Pan Am
http://www.cstrecords.com/img/fly%20.../cst031cov.jpg
Omdat het hier al een tijd stil is rond postrock, post ik hier toepasselijk genoeg de cover van het volgende Fly Pan Am album, wat schijnbaar begin september uit gaat komen. Volgens de site van Constellation belooft het wel wat: Citaat:
Gegroet. |
wanneer komt moederschip godspeed met een nieuwe telg?
|
Ik denk dat dat nog even op zich laat wachten, aangezien de individuele leden allen gepreoccupeerd zijn met andere projecten (denk aan Zion). Die nieuwe Zion, Lightning Paw, luistert best lekker trouwens.
|
ben erg benieuwd heb 1 album van ze , en zal deze ook zeker gaan checken.
maar idd wanneer komt gybe! met iets nieuws? |
Citaat:
erg vet album (e.p) idd!! |
Nou, ik denk dat je blij mag zijn als ze volgend jaar met een full length op de proppen komen.. Gelukkig is er genoeg ander talent (:
Ja, het is wel een 12" EP, een echte grote jongen.. Welke plaat heb jij van ze dan, Sigur ? Ik heb die met de koffiebonen, de s/t. Dat stuk Dans Ses Cheveux Soixante Circuits is wel apart, dat gaat een kwartier hetzelfde door met een lichte verandering, grijze electronicaruis, als een drone - net of je plaat naar ze mallemoer gaat hehe. |
fly pan am staat al heel lang op m'n dload lijstje maar nog nooit echt gedaan...zz
|
Gaan met die banaan dan !
|
Hij is uit, ik heb hem gekocht en na een halve luisterbeurt ben ik al behoorlijk gelukkig !
|
Paradiso site zegt:
Vr 05 November Fly Panam Voorverkoop vanaf zaterdag 25 september. kleine zaal: 19.00 uur zaal open: 18.00 uur entree: 10,- |
hmm ik ga hem downloaden, heb al zo vaak over ze gehoord maar nooit echt de tijd genomen om ze te checken.
|
Paradiso zegt mooie woorden. (y)
|
album is een geheel andere sound
ze spelen ook in dbs in utrecht. gerucht: GYBE zou in kleine bezetting op ATP spelen |
wat is atp? :s
|
all tomorrow's parties
|
Citaat:
|
Ik vind het tweede stuk op side B erg vet, ik heb geen zin om in die chaos van namen uit te zoeken hoe het heet. Maar eh, verder ben ik het met Machina eens, het is veel afwisselender/experimenteler, meer zang en veldopname, maar de typische Fly Pan Am riedeltjes blijven fier staan, ook al verdrinken ze soms wat meer in de sound. De electronica zijn ook een toffe plus !
Het lijkt me leuk ze live te zien. (: |
mij ook maar adam is me net ff te ver weg voor fly pan am , ik hoop dat ze wat dichter in de buurt ook nog een concert doen.
|
N'Ecoutez pas? Okee, dan niet :)
|
Die Utrecht show wil ik misschien wel even meepakken ja. leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zo nieuwsgierig zijn, en ontopique :p
|
Citaat:
|
ik zeg: 1-speed bike
|
ik zeg: set fire to flames
|
Citaat:
|
oh.
|
Citaat:
|
|
wie gaat er dus naar het concert , heb net kaartjes gehaald voor concert in 013 op de 18de
|
ik heb nog steeds niet besloten....
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke dag valt dat?! |
Citaat:
luie hond ;) |
Citaat:
pffuuu :) Hmm ik wou eerst naar Fly Pan Am in A'dam gaan, maar de treinkosten spraken me niet aan. Tilburg daarintegen! Ik denk er nog even over |
hmm interessant in 013
|
ja fly pan am is leuk
ga er 10 nov waarschijnlijk heen |
Hehe ik was gister ook al in 013. Was de moeite waard ! (Therion) Ik weet niet of ik naar Fly Pan Am ga, ik wil het wel, kunnen is een tweede.
|
ik ga ze as vrijdag 5 november zien in Paradiso bovenzaal. ik ben benieuwd.
|
wie gaan>?
|
ik niet, had op zich wel gewild maarjaa geld :(
|
Helaas. :(
|
Ik denk wel dat ik ga, maar ik heb nog niet helemaaaal besloten.
|
Dan moet ik natuurlijk even reconsideren... (;
|
Citaat:
|
kut is dat donderdag al..
dan ga ik eens snel wat regelen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:18. |